• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welkom terug, feedback gewenst!

Status
Niet open voor verdere reacties.

admin

Administrator
Medewerker
12 dec 2017
1
0
4
Twee maanden en veel testen later is het eindelijk zover: Home-Theater 4.0 heeft zijn deuren geopend voor het grote publiek! Hoewel het forum al terug open is en er berichten gemaakt mogen worden, is het instel werk nog niet compleet wegens de complexiteit van het forum.

De volgende items werken nog niet naar behoren:
  • Home-Theater goud is nog niet ingesteld.
  • Account upgrades(HT goud) staat momenteel nog uitgeschakeld.
  • Permissies die nog niet 100% juist staan.
  • Google log-in werkt nog niet.
  • Trophy systeem nog niet op punt
  • Bepaalde berichten bevatten slechte quotes, gebruik de report button en dan fix ik deze manueel!
Vraag en antwoord(wordt aangevuld):

Help! Ik kan niet meer inoggen?!!!
We hebben iedereen een wachtwoord reset mail verstuurd, gelieve de instructies in deze mail te volgen!

Ik heb helemaal geen mail gekregen?!
Kijk even in jouw spam-inbox of de mail daar ergens op jouw zit te wachten. Indien je na enkele uren nog geen mail hebt gehad, neem dan contact op met 'info@home-theater.be' en voeg daarbij welke account van jouw is, dan resetten we jouw wachtwoord even manueel.

Ik had een account, maar ik heb nooit een wachtwoord opgegeven(via facebook of google ingelogd)
Gelieve net zoals de andere gebruikers de stappen in de reset-mail volgen, daarna is het mogelijk om jouw account terug met de gewenste diensten te verbinden

Ik heb geen avatar meer? :(
Het was jammer genoeg niet mogelijk om de avatars mee te nemen, dit wegens een foutje in het migratie procces.

Mijn setup is uit mijn profiel verdwenen?
Het was jammer genoeg niet mogelijk op jouw profiel velden mee te nemen


Mijn conversaties bevatten vreemde codes, zijn jullie gehackt?
Neen, wij zijn niet gehackt en je account is veilig! We konden de conversaties jammer genoeg niet ontdoen van de htmlcode.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Feedback in het bovenstaande forum achterlaten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.