• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wie is er klaar voor de glasvezelaansluiting - FiberNet?

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
In onze gemeente Niel zijn de mollen momenteel zeer druk bezig om ondergronds een glasvezelnetwerk aan te leggen.
Wie wil kan zich inschrijven voor een gratis aansluiting, zelfs als je oprit hiervoor moet opengelegd worden.


In onze situatie hebben wij destijd bij de bouw van ons huis ervoor gekozen om de woning enkel aan te sluiten op het coax-netwerk.
Het lijkt me nu precies de moment om de stap naar het glasvezelnetwerk te zetten?
 

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Niemand hier die zich ingeschreven heeft of klaar is voor een aansluiting op glasvezel?
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Ik heb eens ons toekomstig adres ingegeven en zie dat we in aanmerking komen voor de gratis aansluiting. Maar ben je dan al verplicht om direct te switchen naar een Fiber abbonement? Momenteel heb ik Telenet intensive care (pakket via het werk) dus ik hou dat graag zo. Maar mocht ik in de toekomst ooit wisselen van werkgever dan is het wel handig dat die fiber er al ligt. Of als Telenet beslist om ooit ook naar fiber te gaan.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Joske007

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.910
242
73
Ik vrees dat ze mijn tuin (verharding) moeten gaan open leggen en daar zit ik niet op te wachten. De bedoeling is om iedereen op fiber te zetten (verplicht), als dat zo is en ze moeten de tuin opbreken, ga ik naar Telenet.
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Je moet niet verplicht een abbonement nemen lees ik, dus ook maar ingevuld.
 

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Zonet vond ik in mijn brievenbus het bericht dat 20% van de bewoners van Niel voor glasvezel heeft gekozen.
Dat betekent dat er zich kortelings een aannemer aan mijn deur en alle inwoners van Niel zal aanbieden hoe de glasvezelkabel het best binnenkomt.
Ik ga deze gratis aansluiting niet afslaan en zie het ook als een investering.

broodro0ster broodro0ster
Ik was van mening dat het afsluiten van een fiber abonnement wel een vereiste was?
Kan je me aub het betreffende eens posten?

Update!
intussen hier gevonden.
 
Laatst bewerkt:
  • Vind ik leuk
Reactions: broodro0ster