• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Zidoo UHD3000

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.509
156
66
Ald de eerste reviews positief zijn, zou dit wel eens m’n volgende speler kunnen worden...


kwa specs en looks ziet het er alvast veelbelovend uit...
 
Laatst bewerkt:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.673
207
73
800 euro .... da's ni weinig natuurlijk. Zit zo'n beetke op hetzelfde prijs-level als vb Zapitti Pro 4K HDR enz.
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.509
156
66
Ligt ook in de lijn van de zapitti pro 4K.
Er bestaat ook een 250 euro versie. De zidoo z9x..maar dan wel geen support voor 2 interne disk drives. De meerwaarde van die box tegenover mijn bestaande speler is minimaal.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Heeft die een licentie om netflix in kodi te draaien?
800 euro en vermoedelijk zelfs geen licentie
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.509
156
66
Netflix ondersteuning in kodi?
Vermoedelijk weer nie
Volgens verschillende internet sites kan de zidoo netflix spelen en dit in fullHD en 4K. Dit in tegenstelling tot kodi dat geen Netflix fullHD blijkt te ondersteunen. Dus waarom zou je Netflix willen kijken in kodi?

Om eerlijk te zijn heeft dat ook geen belang voor mij. Ik gebruik de mediaspeler enkel om film te kijken. Streaming en YouTube kijk ik via de nieuwe Telenet tv box. Verder heb ik graag dat alles werkt zonder veel gedoe en gepruts. De zidoo poster Wall functies en in-movie menu’s zijn heel uitgebreid, in mijn ervaring zelfs meer opties en keuze dan kodi. Maar kan me vergissen natuurlijk...
 
Laatst bewerkt:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Netflix op android ja, maar binnen kodi? Maar een handvol players hebben die licentie...
Die vermoedelijk dus niet, waarom ik dat zou willen? Simpel , ik wil een alles in 1

Het is dus gewoon een plain android spelerke, waarvoor ze dan nog 800 euro voor durven vragen omdat er 2 bays in zitten..
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.509
156
66
Als die te duur in de markt wordt gezet, zal het probleem vanzelf wel opgelost geraken denk ik.
Stel wel vast dat de meeste spelers met 2 bay’s op dat prijspunt zitten. Je moet ook eens kijken naar de how specs en graad van afwerking, das waarschijnlijk ook een reden voor de duurdere prijsklasse.
goedkoper alternatief is de z9x, die in dezelfde prijsklasse zit als de Nvidia shield, dune hd, zapitti one, Apple TV, etc... keuze te meer..
 
Laatst bewerkt:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.673
207
73
Netflix op android ja, maar binnen kodi? Maar een handvol players hebben die licentie...
Die vermoedelijk dus niet, waarom ik dat zou willen? Simpel , ik wil een alles in 1

Het is dus gewoon een plain android spelerke, waarvoor ze dan nog 800 euro voor durven vragen omdat er 2 bays in zitten..
Een "plain android spelerke" zou ik niet te snel zeggen. Android is ook maar het OS. Je weet ook niet of er custom aan gesleuteld is geweest om 100% gebruik te maken van de Realtek RTD1619DR / ARM Mali en dingen zoals auto-framerate switching, HDR/SDR mapping etc foutloos en consistent te doen.
Ook de audio-sectie heeft best aardige specs, maar als je hem puur als video-bron gebruikt betaal je ook daarvoor natuurlijk.
Afin, het zal niet lang duren of de eerste echte reviews zullen verschijnen zekers? (niet gewoon stomme slides en wat algemeenheden/.specs maar echt over gebruik,beeldkwaliteit etc)

Ik vrees alleen, als ik de fora lees dat zo'n product weer in halve "beta-stage" gedropped gaat worden. Een speler met deze prijs-setting verwacht ik eigenlijk quasi perfectie. Anders kan ik idd evengoed een ShieldTV gebruiken die 4x zo weinig kost en zeker niet 4x zo slecht zal zijn ;-)
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.509
156
66
J Jan , akkoord... wil ook eerst de reviews zien. vraag me ook af of dat niet teveel geluid gaat maken.... zal natuurlijk ook wel afhangen van de schijven die je erin propt...