• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Opgelost Zoek veld bovenaan

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Vermoed dat ik niet de enige zal zijn, toch?, die denkt dat het zoekveld bovenaan rechts beter als standaard optie 'sleutelwoord' zou hebben dan 'lid' wat nu het geval is.

Screen_Shot_2018_01_27_at_17_28_29.png
 

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Dit is een vreemde bug die ik tijdens de beta-fase al tegenkwam... Deze is echter gewoon weer verdwenen bij het live gaan en na de recente thema-update is dat weer terug. De dropdown moet, welja onder het vakje komen te staan... Na het weekeinde heb ik tijd en onderzoek ik het van dichterbij. Tot dan kan je misschien tijdelijk via de volgende url gaan:
https://home-theater.be/search/?type=post
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Stiibun

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Dit zou nu opgelost moeten zijn.. Kan je dit even bevestigen? :)
 

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Is nog altijd hetzelfde maar nu gewoon in 't Engels :p

Aan de taal heb ik niets veranderd hoor! Ik heb wel het probleem opgelpost dat het dropdown menu over het zoekveldje kwam te staan..
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Werkt nu wel en er wordt dus op sleutelwoord gezocht, maar staat wel nog altijd 'Lid' wat een beetje verwarrend is.
 

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Werkt nu wel en er wordt dus op sleutelwoord gezocht, maar staat wel nog altijd 'Lid' wat een beetje verwarrend is.

Dat is dan ook weer al opgelost! De verwarring kan ik begrijpen, maar dat is nu eenmaal de standaard bij deze software :)
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Stiibun