• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Las Aventuras De Tadeo Jones 2: El Secreto Del Rey Midas (Tad, The Lost Explorer 2: The Secret Of King Midas)

Werner

Active Member
19 feb 2013
2.088
20
41
LAS AVENTURAS DE TADEO JONES 2 - EL SECRETO DEL REY MIDAS (TAD, THE LOST EXPLORER 2 - THE SECRET OF KING MIDAS)

8732-2.jpg


De nieuwigheid is er echter na de eerste film een beetje af, en de strapatsen van de klunzige amateur-archeoloog vallen eerder in de categorie 'voorspelbaar'. De animatie is echter voorbeeldig leuk, en qua scenario leunt de film niet té zeer op goedkope referenties in populaire cultuur .

http://dvdinfo.be/bespreking.php?id=8732
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.162
71
58
Avengers infinity war : Spectakel filmpje met veel snelle acties ,grote explosies veel kunst en vliegwerk en ze halen al de helden uit het universum er dan nog eens bij...een goeie combinatie ....ondanks de lange speelduur van ik eerlijk gezegd van niet...ondanks dat er veel gebeurt op het scherm kon hij mij met moeite boeien en met momenten vond ik het zelfs traag gaan...tja ...hoe de volgende gaat eindigen weten we waarschijnlijk nu al...
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.162
71
58
Shit verkeerde topic...soit den admin moet het dan maar verzetten. ;)