• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Je ergernissen van vandaag

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
Had een dag verlof genomen om met vrienden op stap te gaan, maar ben met bijna 39*C koorts wakker geworden :s

Wellicht overgekregen van een collega die met griep is komen werken...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
broodro0ster zei:
Had een dag verlof genomen om met vrienden op stap te gaan, maar ben met bijna 39*C koorts wakker geworden
1f643.png


Wellicht overgekregen van een collega die met griep is komen werken...
Beterschap!

Ik heb het hier ook zitten gehad, waarschijnlijk ook overgekregen van een collega. En 't was ene vieze, ik heb hier bijna een hele week uit gelegen voor ik weer in orde was. Tijd om films te kijken
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
luckske zei:
Beterschap! Ik heb het hier ook zitten gehad, waarschijnlijk ook overgekregen van een collega. En 't was ene vieze, ik heb hier bijna een hele week uit gelegen voor ik weer in orde was. Tijd om films te kijken
1f609.png
Hopelijk ben ik er sneller vanaf
1f61b.png
Met momenten voel ik me zo rot dat ik geen film meer kan zien
1f61b.png
Gelukkig gaat het overdag redelijk, maar tegen 's avonds crash ik meestal.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.300
124
73
zolang ge films kunt kijken en op fora rondschuimen zal het wel zo erg niet zijn
1f609.png
Soigneert ulle maar (of beter, laten soigneren :))
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.300
124
73
Klipsch inbouw speakers...al 3 maanden en 2 weken aan het wachten, nog geen zicht op eventuele levering, jaande... grrr
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Die regen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Axl Rose die stand in vocals doet voor de resterende AC/DC tour... liv kristine die Leaves' Eyes verlaat
2639.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.917
242
73
Schoonvaders die nooit goede raad opvolgen.

Mijn schoonvader gaat een nieuwe tv kopen, dus heb ik hem de LG 910 aangeraden. Mooie prijs gekregen van ilstino en deze doorgegeven, maar hij reageert er niet echt op. Waarschijnlijk gaat hij binnenkort naar een winkel en dan komt hij thuis met een 4K LCD tv (en hij kijkt alleen tv).

Destijds moest hij ook perse een van de eerste Full HD's hebben, terwijl die nog belachelijk duur waren. Sinds vorige maand is hij verhuist en kijkt hij eindelijk via een HDMI kabel ipv een scart kabel
1f620.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Chr1st0f zei:
Schoonvaders die nooit goede raad opvolgen.

Mijn schoonvader gaat een nieuwe tv kopen, dus heb ik hem de LG 910 aangeraden. Mooie prijs gekregen van ilstino en deze doorgegeven, maar hij reageert er niet echt op. Waarschijnlijk gaat hij binnenkort naar een winkel en dan komt hij thuis met een 4K LCD tv (en hij kijkt alleen tv).

Destijds moest hij ook perse een van de eerste Full HD's hebben, terwijl die nog belachelijk duur waren. Sinds vorige maand is hij verhuist en kijkt hij eindelijk via een HDMI kabel ipv een scart kabel
1f620.png
Ach, dat ken ik... je raad persoon X toestel Y aan, maar de verkoper zei dat het niets is en dat toestel X dan toch véél beter is, dus komen ze af met crap...

Zoals hier thuis: full hd tv van phillips, 45" ofzo... bluray wordt er zéér zelden op gekeken, dvd is goedkoper.... zucht
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
ik ben gestopt met familie raad te geven ,komt alleen zever en frustratie van .

als ze iets willen en mijn raad erover willen , ze weten waar de winkel is en wanneer ik er ben

zo hebben mijn ouders enkele maanden geleden een uhd tv in media markt gekocht en ik mocht het gezaag over beeldkwaliteit aanhoren ( natuurlijk via scart aangesloten op digibox )
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.167
72
58
Lol , dan vallen mijn ouders precies nog mee....die laten mij de beslissing nemen en kopen deze dan ook.
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Ik heb bij Amazone een sneller geheugenkaartje (Lexar 128GB SDXC UHS-2) besteld, echter bij het doosje uit de enveloppe te halen merk ik dat de zegel is verbroken en vrees dus voor het ergste. En het is nog waar ook….een doosje met lege inhoud, nergens geen geheugenkaartje te bespeuren?
1f608.png


Waar zijn sommige order(pikkers) toch mee bezig, denk je dan ...
ninja.png
ninja.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.687
210
73
Joske007 zei:
Ik heb bij Amazone een sneller geheugenkaartje (Lexar 128GB SDXC UHS-2) besteld, echter bij het doosje uit de enveloppe te halen merk ik dat de zegel is verbroken en vrees dus voor het ergste. En het is nog waar ook….een doosje met lege inhoud, nergens geen geheugenkaartje te bespeuren?
1f608.png


Waar zijn sommige order(pikkers) toch mee bezig, denk je dan ...
ninja.png
ninja.png
Man,man, dat is idd helemaal om te bleiten!
rocketlauncher.gif
Gaan ze dat vlot accepteren ? Want dat is weer zoiets "uw woord tegen dat van ons" ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
jvanhambelgium zei:
Man,man, dat is idd helemaal om te bleiten!
rocketlauncher.gif
Gaan ze dat vlot accepteren ? Want dat is weer zoiets "uw woord tegen dat van ons" ?
Mijn vrees voor een welles nietes spel was groter dan ik verwacht had, na een telefoontje vanuit Amazone en enkele procedures te moeten doorlopen was het gelukkig snel geregeld. De betreffende SD-kaart zal met spoed (na 2 dagen) worden afgeleverd
1f44d.png


Als het goed gaat, mag het ook es gezegd worden ... en geen enkele reden meer tot klagen
1f606.png
Al kan ik me wel mateloos ergeren aan mensen (niet Amazone) die uit alles munt trachten te halen, en in mijn geval de klant de dupe laten worden
1f608.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.278
211
68
Even balen Rik, maar Amazon heeft gelukkig héél goeie support. Zelf altijd netjes geholpen als er eens een probleem was.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
Weekendje amsterdam en coldplay voorbij
2639.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Skank zei:
Weekendje amsterdam en coldplay voorbij
2639.png
Ik begrijp zeer goed dat je je kan ergeren aan Coldplay
1f607.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Ik kom thuis en ik hoor van m'n vrouw dat ze m'n Dune D1 +usb wifi stick + 500 hdd op de rommelmarkt voor 10€ heeft verkocht. De koper heeft een goede deal gemaakt imo....
1f644.png
O well ,iets met communicatie enzo.
 
Laatst bewerkt door een moderator: