• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Gaming PS 4

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
Philip zei:
Yeah belachelijk eigenlijk welke formaten die mediaspeler maar aankan. En dat terwijl het apparaat voor de rest een perfecte Blu-Ray speler is.Laatst ook nog tot de conclusie gekomen dat de PS4 geen CDs kan afspelen en ik dat wel kan met de PS3...

http://manuals.playstation.net/document/en/ps4/music/mp_format_m.html
Heb dit ook ondervonden dit weekend wanneer men vriendin thuis kwam met een kerst cd
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Om de 1 of andere reden speelt hij mijn originele br van u2, 360° niet af. Hij laadt wel maar blijft dan gewoon hangen? Op de ps3 gaat hij wel perfect.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.770
425
98
Earth
Hoe zit dat nu met share play Ik dacht dat je hiermee bv je neef die op een andere plaats woont, games kon laten spelen die hij niet heeft maar ik wel... maar dat lukt gelijk niet :p Ik maak een party, nodig hem uit en druk op share play ik zeg tegen de ps4 dat hij de controle mag overnemen, maar hij kan precies enkel meekijken

weet iemand meer?


Ook ivm partys Stel ik wil coop online Maak ik dan een party via het spel of in de ps4 beginscherm?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.770
425
98
Earth
Ok ik dacht dat ik niet gekker kon zijn vd ps4.. Tot ik hem deze morgen vroeg aansloot in de ht.

How fucking awsome is this! Mannekeeee i love my ht and ps4

Miljaar.. Ik moet opletten want geraak serieus addicted... Enige probleem is de tijd.. Ik wil film zien en ps4 en tis soms verdraaid moeilijk kiezen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.301
125
73
hartverscheurende, moeilijke dilemma's these are - indeed :-$
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.770
425
98
Earth
Tbegint ondertussen in MN vingers te zitten fps op console. Ik haal evenveel kills als deaths soms. Dus tkomt wel
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.121
324
113
Heb je niet enorm veel inputlag met zo'n oplossing?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.770
425
98
Earth
broodro0ster zei:
Heb je niet enorm veel inputlag met zo'n oplossing?
Met die PS TV had je lag voor shooters ja, geen idee ivm de nieuwe oplossing Zit net te denken dat stel dat 3d mvc iso met kodi straks helemaal goed draait Dan ist mss opgelost voor me Komt er een nieuwe nuc in de ht, en kan ik daar met die remote voor windows dan werken,; geen idee of die remote play dan ook surround ondersteund
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.770
425
98
Earth
Weet er iemand of bij die streaming naar windows, dit incl met surround sound zal zijn?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.770
425
98
Earth
Aan die prijs is het te overwegen, mss met kerst
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
effe gezien en remote play is voorlopig maar 720p dus zou het straf vinden dat ze dan wel surround erin gaan verwerken , wel zou het 60fps ondersteunen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.770
425
98
Earth
ilstino zei:
effe gezien en remote play is voorlopig maar 720p dus zou het straf vinden dat ze dan wel surround erin gaan verwerken , wel zou het 60fps ondersteunen
waar vind ge da? ik google me dood en vind totaal geen info erover
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
der is nu al een onoficiele app en op smartphone en psvita is het ook maar 720p , dus wss op pc en mac ook maar 720p wordt er op die fora gezegd
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.770
425
98
Earth
ilstino zei:
der is nu al een onoficiele app en op smartphone en psvita is het ook maar 720p , dus wss op pc en mac ook maar 720p wordt er op die fora gezegd
"Waarschijnlijk" Dus een wilde gok. Mmm

Dus nog nergens iets officieels te vinden Qua resolutie/al dan niet surround/ welke hardware eisen hieraan verbonden zijn?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
gaat pas volgende week uitgebracht worden enkel de beta testers kunnen het al gebruiken en bevestigen de 720p ook
1f609.png
, btw zijde gij ni degene dat altijd speculaties en rumours voor een release als feiten bestempeld ?
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.770
425
98
Earth
ilstino zei:
gaat pas volgende week uitgebracht worden enkel de beta testers kunnen het al gebruiken en bevestigen de 720p ook
1f609.png
, btw zijde gij ni degene dat altijd speculaties en rumours voor een release als feiten bestempeld ?
1f609.png
euh nee

Bovendien kunnen die beta testers nog geen remote play testen, is ook aangegeven door sony

Dus welke bevestiging? :p
 
Laatst bewerkt door een moderator: