• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Aqara Hub M2 en één Aqara Inbouw schakelaar H1 | Met nuldraad (1 knop) om een testopstelling te doen, bedoeling is eigenlijk om alle schakelaars te vervangen, dat zijn er in totaal 11 dus valt nog te overzien qua kosten en vergelijking met een gewone domme lichtschakelaar.
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
JVC N7 (oude model zonder laser) die mijn Epson TW9400 gaat vervangen. Hopelijk ga ik er op vooruit op het gebied van zwart waarden en bewegingsscherpte, zondag wordt hij geleverd en geïnstalleerd.
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.154
68
58
Dat zal wel zijn zekers dat ge erop vooruit gaat . ;)
Wreed mooi machine dat ge daar gekocht hebt . ;),
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Chr1st0f

PreDaToR

Active Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
207
48
36
Deze nacht opgebleven om wat Lego Star Wars sets te kopen voor de zoon.
Ik had 3 accounts aangemaakt omdat de GWP's enkel 1 per huishouden was.
Voor mezelf heb ik de Tie interceptor gekocht gehad, deze zal in de doos blijven en in de cinema room komen te staan samen met de oudere sets
voor de zoon R2D2 gekocht de nieuwe droideka en darths maul infiltrator en de R2D2 van dit jaar en als verrassing voor zijn goed rapport nog de Barc Speeder (en zo had ik ook weer bedrag om een extra GWP te ontvangen) De andere sets betaald hij uiteraard met zijn spaarcentjes ;-)

Nu wat een kut site is me dat wel niet, zo een groot bedrijf dat gewoon blijft hangen op middernacht, ik heb anderhalf uur in de wachtrij gestaan voordat ik iets kon bestellen... 02:45 pas in bed hierdoor na alles besteld te hebben wat ik wilde :)
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Sphinkx

PreDaToR

Active Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
207
48
36
Was dat een actie mss?
Is ter ere van the 4th may, Star Wars day :)
nog t.e.m 5 may mogelijk te kopen met insiders account krijg je dan de extra's erbij, op veel sets ook dubbele aantal insiders punten, zo heb ik via die punten 20 euro aan insiders punten ook terug ontvangen voor de set die ikzelf gekocht heb.
Er zijn wel al enkele sets niet meer te koop maar grotendeel van de sets wel nog.
Vooral voor verzamelaars is dat wel iets daar normaal gezien de "speciale" sets niet in de vrije verkoop zullen komen, of toch niet volgens mijn zoon.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Sphinkx

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.481
309
93
Die star wars sets kunnen ongelofelijk mooi zijn. Helaas ook de duurste in hun assortiment…