• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.301
125
73
Joske007 zei:
Geef mij maar het inlevingsvermogen uit de oude klassieker 1991 met Dustin Hoffman, Robin Williams en Julia Roberts
1f44d.png


hook-premieres-robin-williams-hallmark-jumanji.jpg
én een van de beste (opname's) OST's ooit gemaakt vind ik. Williams heeft daar ook een serieus inlevingsvermogen gehad bij het componeren - het gamma akoestische instrumenten die hij daar naar boven haalde en in samenspel arrangeerde is nog altijd om de vingers bij af te likken!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.778
427
98
Earth
Zaterdag nog es san andreas met vrouwke Gisterenavond the age of adaline 7/10 Ergerde me wel mij het ferm aan de haar gegrepen oorsprong van hoe ze eeuwig jong blijft... Verder dan dat, prima filmpje voor met het vrouwke
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Gisteren nog eens dawn of the planet of the apes gekeken. Toch best van genoten in de ht! Geluid was prima.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Mega Mindy vs Rox.

Het boek was beter.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.169
72
58
MI rouge nation , als actie film viel het nog best mee , meestal over de top en ongeloofwaardig maar soit dat nemen we er maar bij zekers . Geluid was prima in orde maar waarom er soms korrel in de film zat ?? De ene keer wel en dan de andere keer niet.....

Dragon Blade , historische vertelling gebaseert op een waargebeurt verhaal , humor , actie , vriendschap , liefde ,verdriet ,verlies....alles zat er zowat in , china meets de romeinen en de tot stand koming van de stad Regus , zowel beeld en geluid waren gewoon goed ....mischien toch een opmerking en dat was dat de chinezen mandarijns spraken maar de romeinen spraken engels...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Sicario :8/10 The Visit :7/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Jake zei:
Sicario :8/10 The Visit :7/10
Deze beide films staan hier ook op mijn wachtlijstje! Aan jou score te zien... blijkbaar de moeite
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Joske007 zei:
Deze beide films staan hier ook op mijn wachtlijstje!Aan jou score te zien... blijkbaar de moeite
263a.png
Vooral Sicario vond ik de moeite. The Visit is eerder goed voor 1 kijk beurt,maar kheb me toch goed geamuseerd met de 'creepy' grootouders
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Maze runne , scorch trials

Volgens de meeste mensen was deze een stuk minder dan de eerste film maar ik vind ze gelijkwaardig. Heb me namelijk prima vermaakt met beide films.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
A Christmas Horror Story : 4/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
SWTFA: 8/10

Leuke film met terug oude waarden, maar zoals hier eerder vermeld werd gaat het verhaal wat te rap.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
Maze Runner: scorch trials 6/10

Vond de eerste echt goed, maar jammer genoeg hebben ze niet kunnen bevestigen. Was gewoon opnieuw een zombie film zoals er al meer zijn met de nodige clichés.
(= één van de groep wordt gebeten en verandert in een zombie, waardoor hij zichzelf nog op het nippertje van kant maakt)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.169
72
58
Halo. , the fal off reach : film over het hoe en waarom onstaan van de master chief in Halo , film in cartoon achtige stijl , vrij droog weinig emotioneel .. Zoals de master chief dus , beeld en geluid waren nu niet echt speciaal te noemen.


Turbo Kid : tja post acolyptische film die zich zou afspelen in het jaar 1997 .....vraag mij af wanneer deze gemaakt is geweest en aan de muziek te horen denk ik de jaren 70 ...zoals het op de farde staat mad max on a bmx...en dat is vrij letterlijk te noemen , waanzinnige snelle achtervolgingsscenes op driewielers en bmx'en ( hoe verzinnen ze het toch ) fonteinen van bloed en lichaamsdelen die door de lucht vliegen...de badguyen the goodguy die het ultieme gevecht aangaan...de liefde ( voor een robot dan nog...) het heroische einde...zo belachelijk dat het toch ergens amuzant wordt...beeld was vrij goed te noemen juist wat korrel het geluid was nogal vrij eentonig ...man toch ...hoe verzinnen ze het.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
The Martian : onderhoudende film ,de tijd vloog voorbij . 8/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Burnt (2015)</strong> <strong>Onderhoudende komedie 7/10

BURNT_OG_1200x630.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Ex-machina. Diepgaande film over een onderwerp dat mij wel kan bekoren. Ik kan me inbeelden dat veel mensen de film saai zouden vinden, maar ik vind em beter dan gemiddeld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.301
125
73
<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">https://www.youtube.com/watch?v=GR1EmTKAWIw</woltlab-metacode>

Bwah, bwah, kon er mee door 6,5/10 - misschien wel ferm de manier waarop ze de WTC's in beeld brengen, en wellicht een vette kick voor the walker - maar de 'vertelstijl' in deze prent bracht me niet echt op sleeptouw
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: