• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke serie volg je momenteel?

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Silo: eerste seizoen uitgekeken en het is best wel goed, samen met de kinderen gekeken en ze konden niet wachten om de volgende aflevering te zien.

 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Snowfall op Disney+
De eerste 2 afleveringen zijn verrassend goed en je leest er vooral positieve dingen over, dus ik ben benieuwd naar het vervolg.
 

John Carlton

Well-Known Member
16 mei 2014
825
220
53
Gent
Vooral films aan kijken met de kids.
Transformers 1 & 2
Jurassic parc 1 & 2
Shrek 2 & 3
Mission impossible 1
de klassiekers aan't afgaan :)
Veel gezinsgenot momenteel van de HT
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Eindelijk S4 van Stranger Things gekeken, het was weer goed. En de atmos track was zéér goed. Flikkerende TL lampen boven je hoofd, rond draaiende schoepen van een helikopter die echt ronddraaien door de 4 atmos speakers, hier kunnen veel films nog iets van leren.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: John Carlton

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Ondertussen bijna aan het einde van Snowfall seizoen 2. Best goeie serie die heerlijk wegkijkt.
Stranger Things S4 (of was het nu S3?) zijn we ook begonnen, maar daar zitten afleveringen in van 2h en daar blijven we nu steken. Dat is te lang om tussendoor eens naar te kijken.
 

PreDaToR

Active Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
205
46
36
The wheel of time Season 2.
Wat een verademing, imo 10x beter als seizoen 1 en ik vond het echt ZEER fijn om volgen en ik hoop dus ook dat de geruchten NIET kloppen dat ze niet alle seizoenen gaan maken dat ze voorop genomen hadden.

Gen V.
In de wereld van The Boys, ik kijk dat eigenlijk wel eens graag. Geniaal soms hoe ze dingen laten gebeuren en soms zijn er MK fatality's precies gebruikt als inspiratiebron :D
Geniaal gewoon, er zit een personage tussen die bloed kan sturen als superhelden kracht. Ze wordt ontvoerd door een andere personage en die staat daar met zijne willy, stuurt zij het bloed aan in dieje willy om op te zwellen en die zijne charel ontploft hierdoor, ZALIG
 

John Carlton

Well-Known Member
16 mei 2014
825
220
53
Gent
Stranger things S1 net uitgezien (ik loop een beetje achter, I know 🙈). Ik snap wat iedereen er aan vindt. 😬
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Snowfall uitgekeken. De latere seizoenen zijn met wat ups and downs vind ik. Over het algemeen wel goed, maar om de een of andere reden vond ik het einde slordig en wat teleurstellend, terwijl het tot de voorlaatste aflevering erg spannend was.

Het is een beetje Breaking Bad meets Sopranos, maar van iets mindere kwaliteit. Misschien moet ik The Sopranos nog maar eens herbekijken, dat is inmiddels minstens 15 jaar geleden.

Maar eerst nog The Bear kijken en Ahoska.
 

PreDaToR

Active Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
205
46
36
Snowfall uitgekeken. De latere seizoenen zijn met wat ups and downs vind ik. Over het algemeen wel goed, maar om de een of andere reden vond ik het einde slordig en wat teleurstellend, terwijl het tot de voorlaatste aflevering erg spannend was.

Het is een beetje Breaking Bad meets Sopranos, maar van iets mindere kwaliteit. Misschien moet ik The Sopranos nog maar eens herbekijken, dat is inmiddels minstens 15 jaar geleden.

Maar eerst nog The Bear kijken en Ahoska.
Laatste heb ik net uitgekeken, Buh bedenkelijk niveau imo en dan vooral acteerprestaties.
The invasion begonnen op Apple+(heb 3 maand gratis via nieuwe gsm vant werk)
Veelbelovend, ik kijk uit naar meer 🙃
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Laatste heb ik net uitgekeken, Buh bedenkelijk niveau imo en dan vooral acteerprestaties.
The invasion begonnen op Apple+(heb 3 maand gratis via nieuwe gsm vant werk)
Veelbelovend, ik kijk uit naar meer 🙃
Ai, das minder goed nieuws dan. Ik heb alle andere Star Wars series gezien dus wil deze nu ook wel zien.
The Mandalorian S3 was ook iets minder vond ik, maar Andor was top.
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Ik vond Ahoska ook minder, maar omdat het Star Wars is blijft het leuk.
 

PreDaToR

Active Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
205
46
36
Uiteraard, daarom heb ik hem ook gekeken maar Andor en Mandalorian toch een niveautje (of 2) hoger imo :)
 

PreDaToR

Active Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
205
46
36
Invasion ondertussen al even achter de rug, ondertussen Silo ook aan het zien en is ook een vrij goede serie.
The changeling ook begonnen maar ik vond het wat raar en niet echt iets leuk om te kijken samen met de vrouw.
Severance 2 afleveringen gezien maar ik vind het ontzettend traag dus geen idee of ik nog de goesting zal krijgen om verder te kijken.
Foundation en for all mankind moet ik nog zien (for all mankind eerste seizoen ooit eens op de niet legale wijze wel al eens bekeken)
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.151
68
58
Ben nu aan het kijken naar de eerste twee afleveringen van De walking Dead : Dixon

Tja , ander land (Frankrijk dus ) maar hetzelfde van het voorgaande enkel spreken ze soms Frans nu .
Ze gaan den toer op zoals in de last off uss .iemand die blijkbaar immuun is en die naar een bepaalde locatie moet gebracht worden .
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Ik ben Tulsa King aan het kijken, maar kvind het niet zo goed. Van het ene cliché naar het andere. Ik had het beter en origineler verwacht.

Chef ook gezien en dat was wel goed. Zo goed dat ik soms even zot werd in mijne kop als die mannen 🤯
 

PreDaToR

Active Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
205
46
36
Monarch legacy of monsters aant zien met de zoon, vind het echt goed en geluid en beeld zijn dik ok op het groot scherm ☺️
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Momenteel Reacher S02 en Monarch legacy of monsters (zeer goede atmos track) aan het kijken.
 

PreDaToR

Active Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
205
46
36
Fool me once, lang geleden dat ik nog eens een serie samen met de vrouw gezien heb maar kvind hem echt wel dik, dik ok :)