• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke serie volg je momenteel?

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.167
72
58
djaxx zei:
sorry maar vond s1 van the leftover echt serieus zwak, als je dit gaat vergelijken met twin peaks?
sorry hoor djax maar ik ben waarschijnlijk één van de weinigen die twin peaks op niks vond trekken , was geen serie voor mijnen bek en heb ze dus ook niet allemaal gezien maar wat ik gezien heb was meer als voldoende voor mij.
1f609.png
Dus infeite is dit negatief bedoeld ....hopelijk doen ze het niet en seizoen één kwam traag op gang maar hoe verder ze waren hoe interessanter het werd...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.167
72
58
walking dead seizoen6
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
Narcos Nog 2 aflevering en het seizoen is uit. Goeie serie trouwens!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Narco's is gewoon geweldig en wacht vol spanning op seizoen 2...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
Ik moet enkel nog de finale zien, dus ik ben erg benieuwd!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.278
211
68
Zelf Blindspot aan het volgen. En Killjoys deze week uitgekeken, leuke serie die voor het tweede seizoen nog een aantal vragen onbeantwoord laat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Marvels Jessica Jones.... Geweldige serie, net zoals Daredevil....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Banshee seizoen 2 . Heerlijke serie toch wel. Suits seizoen 5. Was weer dik in orde mR Robot seizoen 1. Leuke serie die vooral op einde s1 goed op gang komt. tHe team seizoen 1. Is me toch wat tegengevallen, echt slecht was het niet maar veel te rommelig. Ballers seizoen met The rock, goede serie the leftovers seizoen 2 ga ik nu starten, hopelijk beter dan seizoen 1 want dat viel uiteindelijk wat tegen. Heroes reborn, eerste ep gezien nu en smaakt weer naar meer. Homeland s5 ga ik ook starten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
Stiibun zei:
Zelf Blindspot aan het volgen. En Killjoys deze week uitgekeken, leuke serie die voor het tweede seizoen nog een aantal vragen onbeantwoord laat.
hoe valt blindspot mee? Jaimie Alexander die staat te pronken met haar tatoos is dan wel leuk voor de ogen, Maar het is nu niet echt een reden om een hele serie voor te gaan volgen
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
Met men vriendin 'Orange is the new black' aan het volgen. wat een "kut" serie
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
Puttermansz zei:
Met men vriendin 'Orange is the new black' aan het volgen. wat een "kut" serie
leuke woordspeling , zitten wel leuke momenten in maar is wel een van de minste netflix original series
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
zelf ben ik de volgende series aan het volgen : - jessica jones 8.5/10 - the simpsons s27 6/10 - the big bang theory s09 7/10 - gotham s02 8/10 - agents of s h i e l d s03 8/10 - arrow s04 6/10 - supergirl 5/10 - heroes reborn 8/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
ilstino zei:
zelf ben ik de volgende series aan het volgen : - jessica jones 8.5/10 - gotham s02 8/10 - agents of s h i e l d s03 8/10 - arrow s04 6/10
Gotham heeft zich serieus herpakt in S02, zelden zo'n kwaliteit gezien! Jesscia Jones, Marvel, gewoon heerlijke stijl... Agents of Shield: Marvel en wederom een goede show, zo blij dat ik toch nog eens begonnen was aan S01 na meer dan een jaar het te "saai" vinden.(Had niet verder dan S01E7 gezien) Arrow: méh, het seizoen met deathstroke was het beste, het is gewoon lachwekkend hoe ze vechten, komt totaal fake over... Dexter S08: Hoe kunnen we een goede serie zo verpesten..(nog niet uitgekeken, dus niet spoilen)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
over arrow : een pijl in het luchtledige schieten en zich dan daaraan optrekken
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.278
211
68
mysteryliner zei:
hoe valt blindspot mee?Jaimie Alexander die staat te pronken met haar tatoos is dan wel leuk voor de ogen, Maar het is nu niet echt een reden om een hele serie voor te gaan volgen
263a.png
Valt wel mee, was vooral geinteresseerd in de serie omdat Sullivan Stapleton erin mee doet. Strike Back waar Stapleton ook meedoet beviel me reuze.

In Blindspot zitten toch wat ongeloofwaardige dingen. En zie dat seizoen ook 23 afleveringen telt, zou wel eens kunnen dat 'k dat niet trek. Was ook reeds het geval met Blacklist. Idealiter duurt een seizoen voor mij persoonlijk 12 afleveringen lang, of de serie moet echt zéér goed zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator: