• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Leuk, wat speel je zoal?
't Goh er zijn zoveel games om op te noemen
263a.png
Ik wil de kast vooral maken om klassiekers zoals Donkey Kong, Galaga, Asteroids, Pac Man, Street Fighter, Metal Slug, Mario Bros, Wonder Boy, 1941 en afgeleiden etc te spelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.778
427
98
Earth
Het rippen duurt langer ja, maar als je de schijf meer dan 1 keer afspeelt (waarom zou je ze anders ook kopen?) , dan zal het de volgende keer en daarop volgende keren wel sneller gaan...   Waarom het met die htpc niet lukt, geen idee, ik doe het op die manier niet. Rippen en afspelen. Kan je dus helaas niet helpen. Als het je echt niet lukt, is de enige optie dan ofwel een blurayspeler kopen, ofwel rippen en de schijfjes in de kast.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Mja, maar als je BD's als BD50 op een schijf zet betaal je 2 keer. Bij die groottes van bestanden begint dataopslag toch ook al te tellen. Dan vind ik het schijfje even uit de kast halen en in de speler steken geen moeite. Later als er een vette NAS zou komen verandert dat idee misschien.   Ik heb al een bluray speler gekocht. (vandaar de post in dit topic.
1f609.png
) Zeer net toestel voor de prijs. Wel absurd om zoeits te moeten kopen als je een echt PC hebt om ze af te spelen. Lijkt me dat een A8 toch meer video processing power heeft dan een Sony BD speler. En toch doet die Sony het momenteel beter. Dat ligt, volgens mij, puur aan de software.   Hoe rip jij je BD's. Ik ga misschien eens proberen om een rip te maken van een BD die als fysieke schijf problemen geeft. Eens zien of ie als rip wel netjes afspeelt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Panini grill, da word smulle
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.778
427
98
Earth
Mja, maar als je BD's als BD50 op een schijf zet betaal je 2 keer. Bij die groottes van bestanden begint dataopslag toch ook al te tellen. Dan vind ik het schijfje even uit de kast halen en in de speler steken geen moeite.

Later als er een vette NAS zou komen verandert dat idee misschien.



Ik heb al een bluray speler gekocht. (vandaar de post in dit topic.
1f609.png
) Zeer net toestel voor de prijs. Wel absurd om zoeits te moeten kopen als je een echt PC hebt om ze af te spelen. Lijkt me dat een A8 toch meer video processing power heeft dan een Sony BD speler. En toch doet die Sony het momenteel beter. Dat ligt, volgens mij, puur aan de software.



Hoe rip jij je BD's. Ik ga misschien eens proberen om een rip te maken van een BD die als fysieke schijf problemen geeft. Eens zien of ie als rip wel netjes afspeelt.

Main movie, alles extras en menus eruit, en overbodige sound en subs eruit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Voorlopig hoef ik niks te rippen. Zie het TMT topic.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Besteld: Olympus OM-D E-M10 + ECG-1 grip Panasonic 14-140 3.5-5.6 OIS Al gekocht ervoor: Lowepro Slingshot pro 2
Mooie retro-camera en doet me helemaal aan mijn oude analoge Olympus OM-1 denken :wub: Staat helaas al jaren op zolder bij schoonmoeder te niksen
2639.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
idd joske ! instapmodel is om mijn panasonic fz38 te vervangen
263a.png
iets draagbaarder dan mijn canon 60D :p
Gebruik je nu die mooie aanwinst naast je Canon 60D?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Mooi
263a.png
Maar je kan een Canon 60D toch ook compacter maken, doe ik ook met mijn Canon 7D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Heb in het verleden ook met de gedachten gezeten om een 2de degelijke en iets compactere camera aan te kopen, zodat ik niet voor het minste mijn gehele set (rugzak) mee moet zeulen. Bewust heb ik gekozen voor mijn Canon 7D compacter te maken, zodat deze in een neustas zou passen en toch overal mee naar toe kan, hiernaast gebruik ik een Panasonic TZ25 die altijd in je jas past
263a.png
Het is maar wat je zelf verkiest hé
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68

chaka

Member
19 feb 2013
275
0
21
Dual sim was een plusppunt maar geen echte vereiste .Het moest vooral 5" zijn. en gps hebben.   Omdat een gsm enorm snel verouderd en bij mij maar gemiddeld 2 jaar meegaat. Had ik als budget max 175 euro gezegd. Merk maakte mij niet echt uit. En deze leek me gewoon goed voor zijn prijs.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Voor een dual-sim is dit zeker gezien de prijs een zeer mooi toestel. Toen ik destijds voor een dual-sim aan het kijken was, kwam de Acer E350 prijs/kwaliteit en verkrijgbaarheid als beste uit de bus. De markt was toen en nog steeds denk ik, dun bezaaid met dual-sims.
 
Laatst bewerkt door een moderator: