• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
beide meningen hebben hun waarde.

Ik kan enorm genieten van films als terminator, star wars, waarbij je een verhaal hebt met zoveel lagen, zoveel personages, robots met elk hun verhaal. Zoek eens iets op over de geschiedenis van de films Een geschiedenis, tijdlijn over alles en iedereen.

Kwa sound springt ook tron legacy in me naarboven, dat draagt heel de verhaallijn mee. Jurassic Park, the poort & theme song Tarantino films!

Maar ook visueel heeft ook zijn waarde. Thé Martian, nog niet gezien. Maar visueel ben ik al direct verkocht.

I.v.'m. Sountrack @ToothLess ik vind nu niet per se dat T2 een uitzonderlijk goede soundtrack heeft.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.121
324
113
Unbroken 7.5/10 Ik vond het een interessante film en er zit een goed verhaal achter, maar ik vond dat ze het verhaal nog beter hadden uitwerken in de film. En soms ging het wat te traag naar m'n goesting. Met die verspeelde tijd hadden ze betere dingen kunnen doen.

Voor wie de atmos mix interesseert van de film moet maar eens de openingsscene met de vliegtuigen opzetten. Dat klinkt echt geweldig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Entourage movie

Ik vond hem wel gelijkwaardig met de serie. Heb me er goed mee vermaakt in elk geval, johnny's bananas loooool

7,5/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.278
211
68
Skank zei:
En niet het verhaal...Zo zie je maar dat beeld en geluid een film maken. In tegenstelling tot wat velen beweren
Kan iemand een dokter bellen, 'k kom namelijk niet meer bij van het lachen
lol.gif


Beeld en geluid zijn een onderdeel van een film, en absoluut niet wat een "film maakt". Wil de popcorn movies die het merendeel kijkt, en ik ook, en vooral steunen op beeld en geluid en niet op verhaal, niet geheel afbreken maar een dag nadat je ze gezien zijn ze ook weer uit het hoofd verdwenen. Dat zegt genoeg.

Nee een film met een echt sterk verhaal blijft bij mij altijd langer hangen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.770
425
98
Earth
Das ook wel waar. Wandelstokje nodig om recht te blijven?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
broodro0ster zei:
The Age of Adaline 7/10
in Atmos gekeken? Zo ja, was dit de moeite? Het lijkt me niet de meest voor de hand liggende Atmos film en al zeker omdat het weer een moeilijk vast te krijgen Atmos blu-ray gaat zijn
2639.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.121
324
113
luckske zei:
in Atmos gekeken? Zo ja, was dit de moeite? Het lijkt me niet de meest voor de hand liggende Atmos film en al zeker omdat het weer een moeilijk vast te krijgen Atmos blu-ray gaat zijn
2639.png
Yep, atmos release. Goh, atmos was niet zo opvallend aanwezig als bij actiefilms waar er om de haverklap heli's overvliegen enzo, maar de atmosfeer van de ruimtes was zeer goed gedaan.

Zo was een scene waarbij ze eerst in gang/kleine kamer waren en opeens je een grote zaal binnen gingen. Je voelde/hoorde gewoon die akoestiek veranderen en het was net alsof je zelf die zaal zou binnen gaan. Dat vond ik echt cool gedaan! Ook de panning van auto's die passeerden in de stad waren erg goed gedaan. Dit was wel op de basislaag speakers, maar het klonk zeer realistisch. Echt overhead effecten waren er niet, maar volgens mij kwam er wel constant geluid door de top speakers om het ruimtelijke effect beter weer te geven.

En het valt mij in het algemeen op dat bij Atmos releases dat pannings en surround effecten op de basislaag ook veel beter en voller klinken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.121
324
113
Pixels in 3D met Atmos Het verhaal is WTF. Slaat echt nergens. In het begin wou ik hem afzetten, maar het is zo random dat het grappig werd.

Soundmix is over de top. Het geluid gaat van links naar rechts, vanvoor naar achter en vanboven naar onder. Helemaal niet subtiel.

De 3D is wel goed. Zowat het beste aan heel film.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
the martian in cinema met atmos en (laser) 3d. Onverwacht sterke film. Goed verhaal, goed gebracht. Eigenlijk weing op aan te merken en ik verwacht dan ook wel een paar Oscars.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Run all Night. Taken in een anders hoesje, niet slecht, niet wauw. De Dolby Surround upmixer wist er trouwens wel raad mee, zeer goed gedaan op momenten!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Avengers : age of ultron

Pfff film sloeg serieus tegen. Rommelig tot en met. Nee kon me absoluut niet bekoren deze. 5/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
San Andreas 5,5/10

Het geluid was echt teleurstellend! Geen dynamiek, levenloos, schreeuwerig in het hoog, weinig echte surround effecten en de Atmos objecten kan ik op 1 hand tellen denk ik. (Duitse 2D versie met Atmos)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.770
425
98
Earth
Dat verwonderd me nu echt v san andreas.. Ik heb een stukje opgelegd en dat klonk hier wauw!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.168
72
58
Mad max en zoals hier al aangehaald was het verhaal maar slapjes ,beeld en geluid waren wel prima ok en de sub heeft mogen werken maar tja , het blijft een flauw aftreksel van het origineel maar echt voeling met de personages was er niet.


Jurassic world , verhaals gewijs nogal ver gezocht ondanks dat ze er in de film zelf een verklaring voor geven vond hem bij momenten een beetje langdradig en het einde.....tja . Beeld en geluid leken mij toch in orde te zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Inside Out, geweldige film!

i'm to sad to type this message
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.168
72
58
her , wel via playmore en op de plasma en in de woonkamer en ik ga dan ook geen mening geven over beeld en geluid (maar zo te horen en te zien was het wel dik oké) . De film zelf heeft mij aangenaam verrast , vond hem boeiend ondanks de trage voortgang , het verhaal draagt heel de film , de emotie de diepgang zeker als de film verder evolueert.... en dan een mooi emotioneel einde....aanrader.
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Inception

Blijft supergoed
 
Laatst bewerkt door een moderator: