• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.168
72
58
gisteren proberen kijken naar de minions maar hebben de andere die de film ook op blu ray hebben gekeken ook gezien dat de film zelf onscherp is? Dacht eerst dat de projector verlopen was maar de ondertitteling was wel scherp...

(moet achtereen de lamp nog eens calibreren want deze zit nu over zijn 1000 uurkes)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
The man from uncle: 3/10 Rommel!

Mission: Impossible - Rogue Nation . Degelijke actie film 7/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.122
324
113
Spectre gaan zien in Kinepolis Brugge. Film was wel ok vond ik. Niet zo goed als Skyfall, maar wel ok.

Alleen kon ik moeilijk wennen aan het beeld. Er lag precies een sepia filter op (is zo volgens de reviews) en het was totaal niet scherp. En bij Kinepolis mogen ze wel aan de volume knop draaien, want dat stond weer erg stil. Reference volume hoeft nu ook niet voor mij, maar ik draai thuis op -15dB en dat is een pak luider.

Ahja, de verlichting aan de muren van de in- en uitgang bleef ook branden. Naast ne rode wand. Telkens het beeld wat donkerder werd, werd het gewoon rood.

Ik denk dat ik vanaf nu niet meer naar de cinema ga, want het valt meestal tegen
2639.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
ik maak me ook al hele tijd druk in dat lage volume bij kinepolis. Het is echt overdreven. Denk dat ik er ook niet meer ga gaan. Wat zijn we thuis toch lekker verwend
1f44d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Laag volume? Ik denk dat jullie thuis net iets té gewoon zijn... Ik heb verdorie oordoppen nodig of het is niet draagbaar onder luide stukken...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.122
324
113
demon zei:
Laag volume? Ik denk dat jullie thuis net iets té gewoon zijn... Ik heb verdorie oordoppen nodig of het is niet draagbaar onder luide stukken...
Ik weet niet waar jij gaat, maar de laatste 2 keer dat in Kinepolis Brugge ging kijken, stond het volume best stil. Thuis speel ik luider en das zeker niet oorverdovend, want schade wil ik natuurlijk niet oplopen. Maar als er iets ontploft mag dat toch wel impact hebben zeker?
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
broodro0ster zei:
Ik weet niet waar jij gaat, maar de laatste 2 keer dat in Kinepolis Brugge ging kijken, stond het volume best stil.Thuis speel ik luider en das zeker niet oorverdovend, want schade wil ik natuurlijk niet oplopen. Maar als er iets ontploft mag dat toch wel impact hebben zeker?
263a.png
Ik ben in zowel Gent als Hasselt geweest, beide staan luid, maar dat zal aan mij liggen..
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Gisteren de nieuwe Mission Impossible gezien. Wat me vooral opviel: het geluid lijkt heel goed ge-edit waardoor er bijna constant surroundgeluid is. Het viel me echt op dat de film u volledig onderdompelt in het geluid. Verhaal/beeld viel wel mee, zeker niet slecht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.122
324
113
Gisteren de nieuwe Mission Impossible gezien. Wat me vooral opviel: het geluid lijkt heel goed ge-edit waardoor er bijna constant surroundgeluid is. Het viel me echt op dat de film u volledig onderdompelt in het geluid. Verhaal/beeld viel wel mee, zeker niet slecht.
Wellicht omdat het een Atmos mix is
263a.png
Ik merk ook die veel beter afgemixt zijn, zelfs zonder hoogte kanalen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Ant-man. Helemaal mijn ding als het op superheldenfilms aankomt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
The man from UNCLE. Ik vond die eigenlijk wel goed meevallen. Geen idee of ik toevallig een aantal goeie releases na elkaar had, ofwel heeft Atmos een serieuze impact gehad op de manier waarop het geluid gemixt wordt. Maar de voorbije 3 films hadden alle 3 een goede soundtrack.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
South paw Goede film ,maar enkele clichés maken van deze geen topper. 8/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Ant-Man (2015)

Film 7/10 Audio 8/10

Ontspannende actie film!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Maze Runner 2015 Bagger ! 2/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.778
427
98
Earth
Xenomorph zei:
Ant-Man (2015)

Film 7/10 Audio 8/10

Ontspannende actie film!
2d of 3d? Achteraf gezien zou 3d de moeite zijn?

Zelf fantastic four gezien pff 5,5/10 Meer v verwacht
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Dallas buyers club herbekeken. Zalig filmke.

Star wars ep I en ep II. Om de 1 of andere reden heeft deze reeks mij nooit aangetrokken maar door al de hetze rond de nieuwe heb ik me voorgenomen om ze toch maar eens te gaan bekijken. Eerste en tweede trokken voor mij al op geen fluit. De tweede was al iets beter dan de eerste maar hoop echt dat de reeks nu gaat beteren... Meer dan 5/10 krijgt het momenteel van mij niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.918
242
73
Het begint pas goed te worden bij deel 4.
 
Laatst bewerkt door een moderator: