• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.301
125
73
<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">https://www.youtube.com/watch?v=LoebZZ8K5N0</woltlab-metacode>

7/10 - Ik vond deze absoluut niet "langdradig" - heb me niet echt verveeld bij deze prent. Jammer dat het wat afwijkt van het originele verhaal
- waarbij Fitzgerald en Bridger de pelsjager beiden "voor dood" achterlaten en achteraf gewoon verderkunnen met hun leven - maar dan zou een verfilming wellicht niet de moeite zijn natuurlijk. We want revenge, nietwaar?
263a.png
Of de Leo voor deze prestatie een Oscar verdient, zoals menigeen van uitgaan tegenwoordig, dat vind ik niet. Tenzij men redeneert die als "achterstallige betaling" te schenken omdat hij naast het gouden beeldje greep voor zijn sublieme performance in The Wolf of Wall Street...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Spectre

Ja man wat sloeg die ff tegen zeg. Die films worden al maar slechter.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.168
72
58
the Martian : bwa , het concept zat goed ,verhaal was nog best geloofwaardig tot bijna tegen het einde en dan ging het weer over the top en kwam dat Amerikaans chauvinisme weer boven maar al bij al viel hem best goed mee , degelijk en deftig acteerwerk .Enkel spijtig dat je soms kon zien dat ze beelden in Utah hebben opgenomen. ;)( alléé waar vroeger ook de westerns werden ingeblikt.
1f609.png
) Geluid en beeld waren prima in orde .(2D gekeken)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.770
425
98
Earth
Kids hotel transylvania en free willy Wij entourage maar stopgezet
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Steve Jobs ,saai!!! 4/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Everest: had meer van de film verwacht, vrij saai... Last Witch hunter: Was het nu écht nodig om dit in een moderne tijd te laten afspelen? zucht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.278
211
68
Amai jullie zien precies geen goeie films meer
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.168
72
58
Ben nu ook eentje aan het kijken via telenet : The marine 4 .....manman,clichés tot en met...eerst schieten de slechten een mug dood vanop afstand en ineens kunnen die nietmeer richten als de held voor hunne neus staat....ook staan ze daar met 5 man volautomatisch te schieten naar een bootje en dienraken die niet...soit toch iets positiefs te melden ....bij de slechtererikken zit een babe met een lekker kontje die zo,regelmatig een pose aanneemt...
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
The Intern Niet geweldig hoogstaand, maar ik heb me er wel met geamuseerd. Toffe, luchtige komedie om op ne avond als het slecht weer is (zoals vandaag dus) te kijken na 't werk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Inderdaad, ideale film voor een druilige dag door te komen
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
skoebiedoe zei:
the Martian : bwa , het concept zat goed ,verhaal was nog best geloofwaardig tot bijna tegen het einde en dan ging het weer over the top en kwam dat Amerikaans chauvinisme weer boven maar al bij al viel hem best goed mee , degelijk en deftig acteerwerk .Enkel spijtig dat je soms kon zien dat ze beelden in Utah hebben opgenomen. ;)( alléé waar vroeger ook de westerns werden ingeblikt.
1f609.png
) Geluid en beeld waren prima in orde .(2D gekeken)
Ze hebben er ook héél veel bijgeplakt! Niet echt op een bepaalde locatie gefilmd!

<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">https://www.youtube.com/watch?v=NWwJ76mSaRc</woltlab-metacode>
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Gisteren "Steve Jobs" gezien. Ik vond hem persoonlijk tegenvallen.
Het gaat vooral over de periode dat Apple in een dip zat, nu niet bepaald een periode waar veel over te vertellen valt. De nadruk ligt weer zeer sterk op de negatieve kanten van Jobs zijn persoonlijkheid Als IT'er ken ik nu toevallig de geschiedenis, maar ik kan me niet inbeelden dat iemand zonder achtergrondkennis het verhaal achter Lisa, Macintosh, imac, ... echt begrijpt. Omdat de film niets zegt over het oprichten van Apple komt de rol van Wozniak amper naar voor, dat lijkt wel gewoon iemand die daar af en toe staat te roepen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
deadpool 8.5/10

geweldige intro scene , audio was goed ( voor metropolis ), geweldige acteurs gecast voor de rollen , verhaal goed ineen en post-credit scene was uniek . beste marvel film tot op heden
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.770
425
98
Earth
Beste marvel?wow! Ik heb ook al gehoord dat hij goed was, zelfs beire, maar beste marvel is wel heel erg..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
ga hem zien en je snapt wat ik bedoel , ryan reynolds is gwn deadpool , en de film neemt echt geen blad voor de mond , de sfeer van de comics zit er echt volledig in
 
Laatst bewerkt door een moderator: