• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
Deadpool ... 7,5

Leuke film en het uitgangspunt van een 'anti'-superheld is verfrissend. Maar de plot was niet geweldig boeiend en "as far as opening scenes go..." kon deze niet tippen aan de magistrale openingsscène -inclusief opening credits met een tour door de politieke- en muziekgeschiedenis - van "Watchmen".
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
demon zei:
Voor diegene die Deadpool gezien hebben, vonden jullie het geluid ook zo 'ruim' staan? Ik ben zaterdag in kinépolis Gent, zaal 3 gaan kijken en het was alsof het geluid van alle kanten kwam, zelfs van boven.. maar denk niet dat het een Atmos zaal was...
deadpool heeft wel atmos track dus kan zijn dat je hiervan de meerwaarde hebt gehoord zelf in gewone surround , zeker als er speciaal is ingemixt met oog op mooie atmos effecten
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
ilstino zei:
deadpool heeft wel atmos track dus kan zijn dat je hiervan de meerwaarde hebt gehoord zelf in gewone surround , zeker als er speciaal is ingemixt met oog op mooie atmos effecten
Amai, wat moet een Atmos track dan wel niet geven!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
ilstino zei:
deadpool heeft wel atmos track dus kan zijn dat je hiervan de meerwaarde hebt gehoord zelf in gewone surround , zeker als er speciaal is ingemixt met oog op mooie atmos effecten
Sowieso hebben filmproducenten beseft dat Atmos een "marketing-hit" gaat worden, en zijn ze dus plots beginnen beseffen dat soundtracks deftig mixen wel eens nuttig zou kunnen zijn. Hierdoor hebben enorm veel nieuwe films plots een goede soundtrack. Ik ben wel enorm benieuwd naar Deadpool!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
demon zei:
Voor diegene die Deadpool gezien hebben, vonden jullie het geluid ook zo 'ruim' staan? Ik ben zaterdag in kinépolis Gent, zaal 3 gaan kijken en het was alsof het geluid van alle kanten kwam, zelfs van boven.. maar denk niet dat het een Atmos zaal was...
Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was door het geluid. Meestal heb ik altijd het gevoel dat het thuis beter klinkt, maar nu was het van "dit klinkt lekker", maar mss kwam dat doordat ik thuis momenteel geen surround meer heb lol
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
No escape

Filmpje is mij prima bevallen. Owen wilson zet zijn rol prima neer hier.

6,5/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
Jurassic World: 7/10

Sinds de komst van mijn dochter is het moeilijk om nog tijd te vinden om naar films te kijken. Dus momenteel zit ik met een gigantische achterstand.
263a.png


Ik vond het een leuke film, beter dan de voorgangers.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
Allegiant 7/10 (derde film in de Divergent serie) Ik vind deze filmserie een stuk beter dan The Hunger Games.Vooral de 2e film Insurgent was een 8/10 waard. Deze was onderhoudend met goeie klank en beeld. Geen saaie film maar ook minder actie die je wel had in de 'droomscenes' van de eerste films.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Puttermansz zei:
Jurassic World: 7/10

Sinds de komst van mijn dochter is het moeilijk om nog tijd te vinden om naar films te kijken. Dus momenteel zit ik met een gigantische achterstand.
263a.png


Ik vond het een leuke film, beter dan de voorgangers.
Beter dan alle voorgangers, of enkel beter dan de sequels? Ik vind persoonlijk de originele nog altijd de beste.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
De laatste Hunger Games gezien. Op zich wel goed in beeld gebracht, en ik begrijp de hype bij de jeugd ook wel, maar het verhaal kon mij toch echt niet meer boeien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Room 9/10 Lang geleden dat ik zo nog eens een sterk drama heb gezien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.167
72
58
Good kill ....psychologisch drama...zeer goed gebracht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Ik ben laat: Maar heb Terminator Genisys eens bekeken gehad... Toch een goede 7/10.

Leuke en onderhoudende actiefilm! Enkel mochten ze gerust de acteur voor Kyle Reese vervangen hebben, stelt niets voor vond ik..
 
Laatst bewerkt door een moderator: