• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.688
210
73
Joske007 zei:
Klopt
1f609.png
Helaas is het grote gros onder de films de laatste tijd zeer bedroevend te noemen
1f608.png
Idd ... daar is wel iets over te zeggen
evilgrin.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
The Conjuring 2. Vond de eersten beter. 6.5/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Blood diamond nog eens terug bekeken. Supersterke film. 8,5 / 10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
Ghostbusters (2016) </strong> <strong> Bon, heel het gezever dat als je deze film enige vorm van kritiek geeft je automatisch een seksist of racist zou zijn aan de kant gelaten kan ik hier maar 1 ding over zeggen: meh.

Het grote probleem van deze komedie is het feit dat hij gewoon niet grappig is. In deze film wordt vermeldingen naar popcultuur roepen gelijk gesteld als humor, en dat werkt nu eenmaal niet. Vooral Leslie Jones vond ik verschrikkelijk in deze film, niet grappig, luidruchtig en paste gewoon niet bij de rest van de cast. Kate McKinnon vond ik nog het beste haar personage neerzetten, had soms wel wat grappige momenten. Ook het personage dat Chris Hemsworth neerzet is redelijk ergerlijk. In het begin is het wel grappig, maar als je 100 keer in dezelfde film diezelfde grappen ziet voorbij komen dan heb je het er ook mee gehad.

Het verhaal is eigenlijk redelijk hetzelfde als de originele Ghostbusters, maar gewoon een stuk kinderachtiger gebracht. Soms mss net iets teveel hommage naar het origineel, en sommige dingen waren gewoon idioot (vooral dan met hoe ze aan hun logo komen). Er zaten soms wel kleine haha momenten in, maar het is nu niet dat je ergens echt plat van het lachen ligt. De CGI en het kleurgebruik in de film vond ik (voor mij persoonlijk dan) wel weer zeer goed. Alleen vond ik de gimmick waarbij de CGI voor de cropbars als een soort van 3D effect komen eigenlijk storend op sommige momenten.

Ik betwijfel dus of ik deze ooit nog een 2de keer ga kijken.

5/10 omdat hij toch niet zo slecht is als ik verwacht had.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.301
125
73
Unbroken 7,5/10 - goeie atmos track, goeie film all round - is al efkes uit, maar had'm nog niet gezien - had zowaar zin om mee die vogelJap op z'n toot te geven
263a.png


The Purge: Election year - 3/10 - gewoon uitgezet na een half uurke - want een achterlijk onderwerp zeg

Marauders: 5/10, mjah mjah, er zat wel wat in, maar casting viel wat tegen bij momenten
 
Laatst bewerkt door een moderator:

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
Kubo (and the two Strings) 9/10

Animatie en origami met een verhaal dat zich afspeelt in Japan. Magistraal gemaakt! En niet door Disney/Pixar noch Dreamworks. Toch een gelijkwaardige productie met topacteurs voor de stemmen. De ganse film is betoverend mooi, met de verhalen vertellende Kubo in het begin als absolute hoogtepunt. Het verhaal wordt heel traag gebracht (een enkel moment misschien iets tè?), maar dat geeft je de kans om volop van de animatie te genieten.
 

Bijlagen

  • image.png
    image.png
    128,1 KB · Weergaven: 12
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.301
125
73
Carrion zei:
Ghostbusters (2016)


5/10 omdat hij toch niet zo slecht is als ik verwacht had.
I agree met de punten - toch wel eens gelachen toen de manager van het hotel zijn kreetje sloeg
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
The shawshank redemption, blijft zo een sterke film e. 10 / 10

Now you see me 2 , flauw en vooral voorspelbaar. Mogen ze mee stoppen voor mijn part.

5,5 / 10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
djaxx zei:
The shawshank redemption, blijft zo een sterke film e. 10 / 10
Deze blijft inderdaad een ijzersterke klassieker Top-film
1f44d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.168
72
58
Warcraft maar kga hem nog weleens moeten bekijken want ben in slaap gevallen... Alléé helemaal eens bekeken ...laat het ons op een leuk verhaaltje houden , de orcs zien er goed uit maar de cgi is te opvallend aanwezig of het moet de bedoeling zijn geweest om een soort van cartoon achtige omgeving te maken...kwestei van verhaallijn...tja heb de spelletjes niet gespeeld dus kan er weinig over zeggen maar er komt blijkbaar een vervolg... Beeld op uhd zag er best wel goed uit geluid was ook oké te noemen .
 
Laatst bewerkt door een moderator:

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
Nerve - 7,5/10

Ja het is eerder een "teenflick", maar wel heel goed gemaakt. Een spannende thriller over de excessen van sociale media en groepsdruk. Uit dezelfde studio als Hunger Games... maar dit keer dan wèl boeiend en goed geacteerd.
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.168
72
58
Captian america civil war : wauw..leuk verhaaltje om de superhelden ( hoeveel lopen er op de aarde rond...en dan nog altijd criminaliteit aanwezig??? ) eens tegen elkaar te laten vechten...veel spektakel dat wel maar het vette is er nu toch wel vanaf en ze vallen in herhaling...kwestie van verhaallijn totaal ongeloofwaardig ,( bomauto voor gebouw??? ) wel veel en snelle actie maar dat maakt het op den duur eerder eentonig dan spectaculair.... Geluid was oke.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.301
125
73
Blood Father - 6/10 - Mel Gibson als "DADDY" in een soort Country/Terminator alike jasje. Coole dad.

ID Resurgence - 6/10 - eigenlijk vond ik die nog goed meevallen hoor - bon, niet zoals de eerste, maar de actie kon ik wel smaken hoewel die hevc van demon
263a.png
'amper' een dts track bevatte. Die viel tegen. Mja, ik wacht op de BD release voor aanschaf toch.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
ToothLess zei:
Blood Father - 6/10 - Mel Gibson als "DADDY" in een soort Country/Terminator alike jasje. Coole dad.

ID Resurgence - 6/10 - eigenlijk vond ik die nog goed meevallen hoor - bon, niet zoals de eerste, maar de actie kon ik wel smaken hoewel die hevc van demon
263a.png
'amper' een dts track bevatte. Die viel tegen. Mja, ik wacht op de BD release voor aanschaf toch.
Ik heb gisteren ook ID Resurgence gezien, en ik vond hem eigenlijk ook meevallen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
The Jungle Book: 5,5/10

Echt niet mijn genre film, ook was ik vergeten dat ik een hekel heb aan dieren die kunnen praten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.770
425
98
Earth
Stiibun zei:
Het 'smaakte' precies niet goed
1f606.png
de krab ook niet.. Ze zat er nog maar een dag en z everhobgerde al dat ze krabben begon te eten? Yeah right....
 
Laatst bewerkt door een moderator: