• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke serie volg je momenteel?

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.917
242
73
Heeft er al iemand Stranger Things gezien, krijgt 9.2 op IMDB?

<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">https://www.youtube.com/watch?v=XWxyRG_tckY</woltlab-metacode>
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
Prison Break</strong>

Nadat ik hoorde dat er een nieuw seizoen ging uitkomen en ik wel fan was van het acteerwerk van Wentworth Miller in The Flash en DC's Legends of Tomorrow ben ik toch maar eens aan deze serie begonnen. Kan mijn aandacht zeker houden, elke dag een aflevering tijdens het eten, helemaal ideaal om deze te volgen. Sinds enkele dagen seizoen 1 uit en aan seizoen 2 begonnen.


<strong>The Last Ship


Ik had seizoen 1 al een hele tijd staan en aangezien in de zomer alle shows op pauze staan leek het me het ideale moment om deze te bekijken. Na 3 afleveringen moet ik toch zeggen dat ik er wat teleurgesteld in ben. Hoewel ik echt fan ben van sci-fi films/series of films die over mysterieuze ziektes gaan kan deze serie om een of andere, voor mij onbekende, reden mijn aandacht niet houden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Carrion zei:
Hoewel ik echt fan ben van sci-fi films/series of films die over mysterieuze ziektes gaan kan deze serie om een of andere, voor mij onbekende, reden mijn aandacht niet houden.
Het virus mysterie is maar gewoon een achtergrond iets, de show is gewoon puur promo voor het Amerikaanse leger.. Maar wel de leukste actie show nu strike back gestopt is
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
demon zei:
Het virus mysterie is maar gewoon een achtergrond iets, de show is gewoon puur promo voor het Amerikaanse leger.. Maar wel de leukste actie show nu strike back gestopt is
1f606.png
Daar had ik al bang voor. Ik had vanaf de 1ste aflevering om een of andere reden al een soort "Michael Bay gevoel", het enige wat ik nog mistte waren de wapperende Amerikaanse vlaggen om de 5 minuten :p Nuja, nog een paar afleveringen de tijd geven wegens niets anders om te volgen momenteel :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Carrion zei:
Daar had ik al bang voor. Ik had vanaf de 1ste aflevering om een of andere reden al een soort "Michael Bay gevoel", het enige wat ik nog mistte waren de wapperende Amerikaanse vlaggen om de 5 minuten
1f61b.png
Nuja, nog een paar afleveringen de tijd geven wegens niets anders om te volgen momenteel :p
Het is echt de perfecte zomer serie om te kijken.. Seizoen 1 is echt nog veel virus gedoe, maar vanaf seizoen 2 is die focus al een stuk minder en in S03 is het nog minder.. de wapperende Amerikaanse vlaggen komen er genoeg in. Maar niettemin een leuke actie show
263a.png


Als je van sci-fi houdt, check dan Killjoys en Darkmatter
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
The night of

nieuwe HBO serie, vandaag de derde ep. Bekeken. Erg sterk, alweer!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.491
311
93
Carrion zei:
Prison Break</strong>

<strong>
Nadat ik hoorde dat er een nieuw seizoen ging uitkomen en ik wel fan was van het acteerwerk van Wentworth Miller in The Flash en DC's Legends of Tomorrow ben ik toch maar eens aan deze serie begonnen. Kan mijn aandacht zeker houden, elke dag een aflevering tijdens het eten, helemaal ideaal om deze te volgen. Sinds enkele dagen seizoen 1 uit en aan seizoen 2.

S1 is fantastisch. Echt top. Helaas gaat het bergaf vanaf dan... Heel jammer. Hopelijk brengt de reboot hetzelfde als S1.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Ondertussen zijn we ook begonnen aan Stranger Things ,3 epi's ver tot nu toe ,goe serieke
1f44d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.278
211
68
Mijn interesse is gewekt in Stranger Things, lekker Spielberg sausje erover heen als 'k de trailer zo bekijk. Doet me ook een beetje aan de film Goonies denken.

Zelf The Expanse gezien, en de 10 afleveringen afgezien in drie dagen. Genoten van deze serie, en kijk reeds uit naar seizoen 2 begin volgend jaar.

<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">https://www.youtube.com/watch?v=27JmggM5GGQ</woltlab-metacode>
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Stiibun zei:
Zelf The Expanse gezien, en de 10 afleveringen afgezien in drie dagen. Genoten van deze serie, en kijk reeds uit naar seizoen 2 begin volgend jaar.
Geweldige serie vind ik, eindelijk terug eens een BSG achtige serie die een volledig universum heeft met boeiende personages... hoop dat er een BD in de benelux uitkomt met nl subs
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
Vandaag de eerste aflevering van Mr. Robot bekeken, smaakt naar meer!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.917
242
73
Ondertussen heb ik seizoen 1 van Stranger Things gezien en het is inderdaad goed, het doet me wat denken aan de film Super 8.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Stranger things ook uitgekeken,prima serie. Vanavond eindelijk beginnen aan GOT s06.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
True detective S1 afgekeken. Toen me duidelijk werd dat het een heel seizoen ging gaan over 1 "zaak" kreeg ik wat schrik. Mijn schoonouders kijken namelijk graag naar "Midsomer Murders" en daar duurt 1 aflevering al te lang. Maar duidelijk in vergist. Goeie karakterontwikkeling, goeie acteerprestaties, samenhangend verhaal, ... Je moet geen thriller of actie verwachten want het is niet echt spannend ofzo. Eerder een lang-gerekte "crime"-serie, maar wél een goeie serie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
De meesten vonden s1 veel beter dan s2, ik vond het tweede zeker even goed.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.167
72
58
Wynona earp ....heb twee afleveringen gezien nu en kga de rest ook eens bekijken.
 
Laatst bewerkt door een moderator: