• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke serie volg je momenteel?

Cramer

Member
18 jan 2015
138
1
23
djaxx zei:
De meesten vonden s1 veel beter dan s2, ik vond het tweede zeker even goed.
True detective S1 vond ik ook geniaal, S2 gestopt na paar afleveringen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.917
242
73
Ik ben begonnen met Narcos: <woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">https://www.youtube.com/watch?v=U7elNhHwgBU</woltlab-metacode>

Super serie, een aanrader.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Ik ook seizoen 2 gestart. Serie is ok maar superserie is wel serieus overdreven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
Ben ondanks m'n 27 lentes nog steeds een grote fan van animatie series. Was overlaatst nog eens begonnen aan Avatar: The Last Airbender en gisteren de laatste aflevering gezien. Blijft toch wel een van de beste animatie series in mijn mening. Geweldig verhaal, goede personages, geslaagde humor en van de +- 65 afleveringen zijn er mss 2-3 die ik echt minder vind, de rest zijn allemaal stuk voor stuk van hoge kwaliteit. Ik kijk al uit naar deze periode volgend jaar dat ik er terug aan kan beginnen :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Vice pricipals gestart. komische HBO reeks, pilot was super goed.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.167
72
58
Heb nu juist de eerste aflevering gekeken van Westworld....kga het eens opvolgen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.917
242
73
skoebiedoe zei:
Heb nu juist de eerste aflevering gekeken van Westworld....kga het eens opvolgen.
Ik heb ze ook gezien, veel gebeurt er nog niet, maar ik geef het zeker een kans.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
MR Robot s02.

8 afleveringen gezien tot nu toe ,beetje saai,gaat niet echt voorruit imo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Ik raak ook niet in die serie, krijgt zoveel lof maar ik vind het maar saaie boel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Cramer

Member
18 jan 2015
138
1
23
Chr1st0f zei:
Ik heb ze ook gezien, veel gebeurt er nog niet, maar ik geef het zeker een kans.
Ga deze ook eens meepikken; Zeer lovend artikel over gelezen, schept natuurlijk wel verwachtingen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
HBO schept altijd verwachtingen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
Timeless</strong>

Vandaag de pilot van deze serie gezien. Hoewel het niet slecht is moet ik zeggen dat er ook niet zoveel speciaal aan is. Het is eigenlijk een beetje DC's Legends Of Tomorrow maar dan zonder de superhelden. De acteurs zetten best wel goede resultaten neer en werken (in deze eerste aflevering) toch al goed samen. Er lijken op zich wel een paar interessante rode draden en achtergrond verhalen zich schuil te houden in deze serie. Dus ga deze sowieso blijven volgen, vooral iets om 's avonds ne een werkdag te kijken als je niets anders te doen hebt.


<strong>Conviction


Ook hiervan ondertussen de trailer gezien. Zo'n series zijn wel een beetje mijn guilty pleasure als het op series komt. Uiteindelijk is dit House maar dan met advocaten ipv dokters. Een team dat onder leiding staat van 1 advocaat die enorm getalenteerd is en op het einde van de aflevering met een oplossing komt opdraven waar niemand anders aan had gedacht. Dus House met advocaten :p




Maar ben wel blij dat de series die ik vast volg (The Big Bang Theory, Arrow, The Flash, Legends Of Tomorrow, Scorpion) allemaal terug begonnen zijn of gaan beginnen, kan ik eindelijk terug m'n serie zondag houden
1f61b.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Sinds gisteren: Westworld. Wat een Pilot! Fantastische soundtrack, goeie storyline, sterke acteerprestaties, goeie cast, ... Enkel maar superlatieven. Enige risico is dat de afleveringen repetitief gaan worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Straks ook de pilot eens bekijken!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Pilot van Scream Queens bekeken,ik denk dat het bij de pilot zal blijven...
1f914.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
djaxx zei:
Straks ook de pilot eens bekijken!
Let vooral op de fantastische muziekkeuze ;).

Ondertussen ook aflevering 2 gezien, en kan nu al niet wachten op aflevering 3. Kan mij zelfs meer boeien dan GoT in het begin.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.301
125
73
Stranger things... is echt wel 'strange'

<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">https://www.youtube.com/watch?v=XWxyRG_tckY</woltlab-metacode>

Der speelt wel nen Toothless in mee, dus ik voel mij connected *lol*
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Cramer

Member
18 jan 2015
138
1
23
ToothLess zei:
https://www.youtube.com/watch?v=XWxyRG_tckY</woltlab-metacode>

Der speelt wel nen Toothless in mee, dus ik voel mij connected *lol*
Gisteren 3de aflevering gezien, blijft leuk..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
ik heb Stranger Things vorige week uitgekeken. Ik vond hem echt héél goed! Hopelijk komt er een 2e seizoen.

Nu begonnen aan Billions, ook een zeer goede serie!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.917
242
73
Puttermansz zei:
ik heb Stranger Things vorige week uitgekeken. Ik vond hem echt héél goed! Hopelijk komt er een 2e seizoen.
2de seizoen is al bevestigd
1f44d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: