• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Himedia players

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.491
311
93
Onlangs een update gedaan naar nieuwere kodi. Helaas vergeten back up maken. Dus moest alles opnieuw instellen.. Dom..

Heb echter nu een ander probleem. Telkens ik iets bekijk wordt de externe speler gebruikt. Heel vervelend want dan wordt je files niet gemarkeerd als bekeken. Waar pas ik dat ergens aan? Voor 3D moet wel die externe speler gebruikt worden natuurlijk
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
Had je die voordien dan aangepast om niet de externe speler te gebruiken? Bij mij zet hij ze wel als watched..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Specs zien er goed uit!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
Tech sheet

 

Bijlagen

  • image.jpeg
    3,4 MB · Weergaven: 77
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
wait.......
1f628.png


die tuner, betekend dat dat we TN signaal kunnen gebruiken in KODI? en HDMI + HDCP zijn voldoende voor alle huidige 4K BluRay, HDR, dolby vision toestanden.... of ben ik mis?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
mysteryliner zei:
wait.......
1f628.png


die tuner, betekend dat dat we TN signaal kunnen gebruiken in KODI? en HDMI + HDCP zijn voldoende voor alle huidige 4K BluRay, HDR, dolby vision toestanden.... of ben ik mis?
Dat van die tuner weet ik niet.. Zou wel nog fermer zijn.. Wat de rest betreft.. Ja..

Toestel is echt volledig high end.. En met silicon chip.. Terug zoals darbee processor dus.. Erg benieuwd
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.491
311
93
Als je wil kan je elk jaar nieuwe mediaplayer kopen.. Huidige werkt wel goed. Soms heb ik wel eens laadtijden met zwaardere files. Maar dat ligt mss ook aan de unraid server..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Ik ga nog even wachten denk k
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.917
242
73
Heel leuk, maar zolang je geen HD audio rechtstreeks in Kodi (zonder wrapper) kan gebruiken moet ik hem niet hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
djaxx" data-link="https://home-theater.be/topic/1287-himedia-players/?postID=38269#post38269"> Ik ga nog even wachten denk k </woltlab-quote> Ik zou twijfelen.. Maar mss terecht. Je kan altijd blijven wachten he.. Tegen dan staat de volgende ook klaar en kan je weer wachten. Maar ik begrijp je wel zei:
Heel leuk, maar zolang je geen HD audio rechtstreeks in Kodi (zonder wrapper) kan gebruiken moet ik hem niet hebben.
onterecht. Als je kodi met hd audio wilt zonder wrapper.. moet je nog geen android kopen.. Tegen dat de nieuwe q5 er is zal je 9/10 geen wrapper vr hd audio nosig hebben
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.491
311
93
Skank zei:
Had je die voordien dan aangepast om niet de externe speler te gebruiken? Bij mij zet hij ze wel als watched..
Dunno. Vroeger had ik in mijn player keuze om stop, fast forward, enz te doen. Nu enkel keuze tussen pauze en volgende of vorige file. Kodi loopt ook telkens vast als ik uit de speler wil gaan. Geen flauw idee wat het probleem is. Hij start ook de ene file na de andere. Heb ik nu uitgezet want vind ik vervelend. Verwacht dat hij naar menu gaat. Helaas blijft mijn scherm zwart. Loopt iets erna vast. Dus afspelen is een probleem..

Ander probleem is dat ik geen files direct kan starten na boot kodi. Scrappen moet eerst gedaan zijn. Dat was vroeger ook niet..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
Erg vreemd allemaal Heb ik niet FF volledige reset doen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.491
311
93
Door die upgrade van firmware heb ik volledige reset gedaan. Daarvoor had ik dit probleem niet. Heel vreemd idd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
ik moet het nog doen, zal zien of ik het ook heb
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.491
311
93
Hmm. Ik ben wel niet bezig over de allerlaatste versie. Net na ik upgrade gedaan is er terug een update uitgekomen. Mss fixt die mijn probleem. Nu wel Back-up doen voor ik update..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
Sphinkx zei:
Hmm. Ik ben wel niet bezig over de allerlaatste versie. Net na ik upgrade gedaan is er terug een update uitgekomen. Mss fixt die mijn probleem. Nu wel Back-up doen voor ik update..
ah ahzo , wel met die versie heb ik geen problemen
 
Laatst bewerkt door een moderator: