• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Jake zei:
T'is maar een vraagje hé ,maar waarom Bose en geen pakweg Sonos, of iets in dien aard ??
draadloos en batterij van 12u!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.301
125
73
Puttermansz zei:
Er zijn inderdaad een paar gelijkaardige toestellen van andere merken die goedkoper zijn. Men schoonmoeder had bijvoorbeeld een ander merk gekocht. Telkens was haar eten aangebrand of mislukt. Ze hebben hem dan een paar keer terug naar de fabriek gestuurd voor nazicht/herstelling. Na een tijdje hebben ze gewoon een deel van haar geld teruggeven omdat de toestellen gewoon hopeloos waren. Nu heeft ze uiteindelijk ook een thermomix gekocht.
Thermomix = beste investering ooit in de keuken
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
ticket voor London Film & Comic Con in juli
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Skank zei:
Ik ging net hetzelfde vragen!
Niet alles van Bose is slecht, mooie klank en doet wat het moet doen zonder draden! Is maar voor buiten!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
Vriendin heeft ook een Bose Soundlink voor in haar kapsalon. Ik was onder de indruk van de klank. Vond het zelf beter dan de Sonos.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.122
324
113
Raspberry Pi 2 in de iBood hunt.

De bedoeling is om m'n Mi-Light wifi controller te modden zodat hij aangestuurd wordt door de Raspberry Pi via ethernet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.778
427
98
Earth
Kodi erop testen? Binnenkort doet die ook 3d iso
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.122
324
113
Skank zei:
Kodi erop testen? Binnenkort doet die ook 3d iso
Daarvoor heb ik m'n Chromebox
263a.png
Pi doet geen HD audio dus heb daar weinig interesse in.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.778
427
98
Earth
broodro0ster zei:
Daarvoor heb ik m'n Chromebox :)Pi doet geen HD audio dus heb daar weinig interesse in.
Pi 2 doet wel hd audio
263a.png


Ik zou het toch maar es testen :p Ge weet nooit dat het u bevalt lol Los daarvan het is geen himedia natuurlijk :p en 3d iso is nog maar onderweg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.122
324
113
Ah, dacht dat ze allemaal geen HD audio deden.

Los daarvan, ik heb al een Chromebox, dus wat zou de meerwaarde van zo'n Pi zijn?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.778
427
98
Earth
broodro0ster zei:
Ah, dacht dat ze allemaal geen HD audio deden.

Los daarvan, ik heb al een Chromebox, dus wat zou de meerwaarde van zo'n Pi zijn?
Nooit van veronderstellingen uitgaan
1f609.png
De pi tov een chromebox zal qua snelheid wel moeten inboeten. Daar zal je chromebox met glorie in winnen. Het enige verschil is de toekomstige ondersteuning van 3d..

Maw ik zou zomaar niet je chromebox vervangen door je pi, je zou teleurgesteld zijn Wat ik wel zou doen is, als je toch een pi2 besteld hebt voor iets anders, toch es kodi erop plaatsen om te vergelijken Dat 3d iso dan wel zou lukken, kun je nog zien of je kan leven met de snapiness vd pi
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Philip

Well-Known Member
18 nov 2014
1.053
90
80
broodro0ster zei:
Ah, dacht dat ze allemaal geen HD audio deden.

Los daarvan, ik heb al een Chromebox, dus wat zou de meerwaarde van zo'n Pi zijn?
Nuancering: geen enkele Pi doet HD audio, ook niet de 2, althans als we over passthrough spreken (en zal nooit gebeuren met de huidige HW). De Pi 2 kan het wel decoden en als 8 channel PCM doorsturen.

Meerwaarde Chromebox (of andere x86 PC als HTPC): ruwe snelheid, makkelijker randapparatuur aansluiten, ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.122
324
113
Philip zei:
Nuancering: geen enkele Pi doet HD audio, ook niet de 2, althans als we over passthrough spreken (en zal nooit gebeuren met de huidige HW). De Pi 2 kan het wel decoden en als 8 channel PCM doorsturen. Meerwaarde Chromebox (of andere x86 PC als HTPC): ruwe snelheid, makkelijker randapparatuur aansluiten, ...
Ahja, nu valt het me terug in. Daar ik liever passthrough gebruik was de Pi geen optie voor mij.

Nja, ik doe liever alles via passthrough want ik meer vertrouwen dat m'n receiver de decoding doet en evt. upscaling. Volgens mij gaat Atmos ook niet werken als je geen passthrough kunt gebruiken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

davylermi

Member
5 okt 2014
219
0
21
Nieuwe (slaap)zetel (2m10) in zwart kunstleder met hocker in zwart kunstleer voor de HT... Ruimte ziet er plots anders uit dan met de 1-zit..
1f61b.png
En nu kan ik m'n surrounds eindelijk eens optimaal gaan plaatsen en eventueel voor 7.1 gaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator: