• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
The 5th Wave Het eerste half uur had nog potentieel om een toffe alien invasion "thriller" te worden. Daarna werd het de zoveelste "Tiener in een dystopie" film in het genre Hunger Games, The Maze Runner en Divergent. Spijtig, er beginnen net wat te veel van dat soort films naar mijn zin te komen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
Carrion zei:
The 5th Wave</strong> <strong> Het eerste half uur had nog potentieel om een toffe alien invasion "thriller" te worden. Daarna werd het de zoveelste "Tiener in een dystopie" film in het genre Hunger Games, The Maze Runner en Divergent. Spijtig, er beginnen net wat te veel van dat soort films naar mijn zin te komen.
Voor dezelfde reden heb ik mij deze film laten passeren. Goed om te horen dat ik dus juist zat.
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.278
211
68
Je hebt inderdaad weinig gemist. Valt zoals Carrion aangeeft in dezelfde categorie als Hunger Games, Divergent, Maze Runner maar dan nog een paar stappen slechter
263a.png
althans dat is mijn mening.

Dus ook gezien, maar uh eigenlijk alweer vergeten
1f61c.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.300
124
73
Maanden geleden dat ik Kinepolis (BRU) nog eens binnenstapte...

Batman V Superman - 7/10

<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">https://www.youtube.com/watch?v=cAorpT6D_MY</woltlab-metacode>

The Jungle Book - 6/10

<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">https://www.youtube.com/watch?v=5mkm22yO-bs</woltlab-metacode>


Ik erger mij dus dood aan die cinemazalen he - Geen van beiden speelden in de laser/atmos/3d zalen op het moment dat ik ze wou gaan zien, dus OV versies in 'gewone zalen':

Bij Superman was het geluid een dof gedoe - ondertitels soms niet gecentreerd. Bij Jungle Book stond het geluid gewoon veel te stil, wat het beeld troebel en werd er niet over het ganse doek geprojecteerd.

Ik ben het beu om daar altijd naar buiten te moeten lopen en te gaan vragen, check uw f*** zaal eens aub? Het is ook ronduit schandalig dat mensen voor dit soort projectie redelijk wat centen moeten neertellen. Cosy Seats zijn ook pokkehard, niets Cosy aan! Om nog maar van het snoepwinkeltje te spreken - waar men u bv ook uitperst voor wat imitatie wijngommen
263a.png


Ik weet het, had het beter in het ergernissen topic gepost
1f609.png
Als ik er niet moet zijn, blijf ik er dus voortaan weg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
ToothLess zei:
https://www.youtube.com/watch?v=5mkm22yO-bs</woltlab-metacode>


Ik erger mij dus dood aan die cinemazalen he - Geen van beiden speelden in de laser/atmos/3d zalen op het moment dat ik ze wou gaan zien, dus OV versies in 'gewone zalen':</strong> <strong> Bij Superman was het geluid een dof gedoe - ondertitels soms niet gecentreerd. Bij Jungle Book stond het geluid gewoon veel te stil, wat het beeld troebel en werd er niet over het ganse doek geprojecteerd.

Ik ben het beu om daar altijd naar buiten te moeten lopen en te gaan vragen, check uw f*** zaal eens aub? Het is ook ronduit schandalig dat mensen voor dit soort projectie redelijk wat centen moeten neertellen. Cosy Seats zijn ook pokkehard, niets Cosy aan! Om nog maar van het snoepwinkeltje te spreken - waar men u bv ook uitperst voor wat imitatie wijngommen
263a.png


Ik weet het, had het beter in het ergernissen topic gepost
1f609.png
Als ik er niet moet zijn, blijf ik er dus voortaan weg.
Ik denk dat wij gewoon thuis verwend zijn
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
6 voor jungle book? My god, je hoort niks dan lof over die film

Anyway net the revenant gezien, prachŷige beelden, super geluid maar veel te langdradig Scene met het paard en de boom was erover! Toen had ik er genoeg van lol 7/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
idd , ik denk ook dat we thuis gewoon verwend zijn , ik ga regelmatig naar de cinema maar ben elke keer weer teleugesteld in de beeld/geluidskwaliteit ga naar de cinema om niet te moeten wachten op de film
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.300
124
73
Skank zei:
6 voor jungle book? My god, je hoort niks dan lof over die film
Ik geef natuurlijk dat cijfer over de gehele film "beleving" hier (enfin, zo vat ik dat in het topic op) - en de plek (kinepolis) heeft hier heel wat in de pap te brokken bij die beleving. Het was gewoon niet goed. Dat dit een technisch hoogstandje is etc, maakt op dat moment voor mij niet meer uit. Een troebel beeld is van de kloten en verpest gewoon alles. Had zelfs moeite om de muziek van Debney er uit te filteren... erbarmelijk eigenlijk vond ik dit bezoek
2639.png


Over dat technisch hoogstandje - je merkt toch nog altijd op dat het "animatie" is (weliswaar een zeer sterke)... bv de manier waarop Shere Khan op/van rotsen springt is niet echt 'vloeiend' te noemen. Ik weet ook niet goed of Sethi goed gecast werd voor de rol van Mowgli - qua looks wel, maar in zijn body-language komt hij nogal houterig over... Ook aan de vertaling van de tekst schort er 't een en 't ander (niets te maken met de film op zich dan natuurlijk)

Enfin, ik wacht dus rustig de BD release af om nog eens te herbekijken
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Skank zei:
Anyway net the revenant gezien, prachŷige beelden, super geluid maar veel te langdradig Scene met het paard en de boom was erover! Toen had ik er genoeg van lol 7/10
Ik had er éxact hetzelfde gevoel bij. Mooie scenes, goed geluid, goed geacteerd, maar langdraaaaaaaaaaadig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
sandervdw zei:
Ik had er éxact hetzelfde gevoel bij. Mooie scenes, goed geluid, goed geacteerd, maar langdraaaaaaaaaaadig.
+2.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Captain America Civil War (2016)

7/10 Vond het een van de betere in zijn genre!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Deadpool, 8.5/10. Ik ben wel fan van de "vertellende" verhaallijn en de humor. Toch wel een andere stijl dan de meeste andere superhero-movies. Soms wel wat té veel CGI, maar dat hoort nu eenmaal bij het genre zeker.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
Ivm cap 3 Ik heb schrik vd rol v spidey, is hij goe gecast? Gelieve niks te verklappen

Black panther goe?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
spiderman is spot on zoals hij moet zijn een praatgrage , hyperactieve puber en black panter is gewoon geweldig
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Deadpool (2015)

8/10 was keigoed! Eens een originele hero movie!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
heb hem idd ook nog eens thuis gezien en blijft een topper
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.917
242
73
Ik heb Deadpool dit weekend ook gezien en hij is inderdaad goed (8/10). Verder nog Fantastic 4, had er niets van verwacht na alle slechte reacties hier, maar ik vind hem niet slecht (7/10)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.545
164
66
voorbijje maand een aantal films gezien:

revenant: vind ik een super film 9/10.... heb me geen seconde verveelt. deadpool: 6,5/10... niet echt m'n ding moet ik zeggen... heb getwijfeld om te stoppen met kijken...sorry voor de fans... Star Wars VII: 7/10.. sluit me volledig aan bij Werner z'n feedback ... had er veel meer van verwacht. Leon: 8/10... goeie ouwe. Bridge of spies: 7,5/10 Focus : 6/10 Sicario : 7,5/10 Maze runner Scortch trials: 7/10 Solace: 7/10 The hatefull Eight: 8/10.. vond dit niet de beste film van Quentin Tarantino maar wel zalige openings scene met prachtige muziek van Enrico Morricone.
 
Laatst bewerkt door een moderator: