• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Jungle book (2016) Leuke en goed onderhoudende film^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Na al die lovende comments hier ook deadpool gekeken. Film was zeker niet slecht al werd de humor op bepaalde stukken echt te flauw voo mij. Heb me zeker niet verveeld met deze film en ook paar keer goed gelachen. Toch een 7/10.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.687
210
73
djaxx zei:
Na al die lovende comments hier ook deadpool gekeken. Film was zeker niet slecht al werd de humor op bepaalde stukken echt te flauw voo mij. Heb me zeker niet verveeld met deze film en ook paar keer goed gelachen. Toch een 7/10.
Ik heb die eergisteren in het vliegtuig gezien, maar afgezien van wat humor (in een hoog tempo "in your face" gesmeten) is het verhaal idd zo dun als een haar... Voor mij eerder een 6/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
xmen : apocalypse 7/10 beter dan days of future past maar teveel fouten in , nightcrawler en quicksilver hebben de film wel gemaakt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Gods Of Egypt 4/10 Verlies van bandbreedte
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
Jake zei:
Gods Of Egypt 4/10 Verlies van bandbreedte
goed om te weten!
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
Anacondas: Trail of Blood</strong>


ha-ha-ha


Captain America: Civil War


Weer veel plezier gehad met deze film. Een van de beste gevechtsscenes ooit in een comic book film, kan BvS nog wel wat van leren. Om zoveel karakters te bevatten krijgen ze allemaal toch voldoende aandacht in mijn ogen. Een van de leukste aspecten vond ik dat er niet echt een vaste slechterik is zoals in de andere Marvel films. Okay, je hebt wel een slechterik an sich, maar niet uitgesproken zoals anders. Het is duidelijk dat de grote lijn gaat over het verschil in gedachtengoed tussen Cap en Tony Stark.

Heb zelf tijdens de film een paar keer van kant gewisseld om het zo te zeggen. Een van de betere Marvel films.


Zootopia

<strong>


Me enorm met geamuseerd. Toffe karakters, werden goed op elkaar uitgespeeld en prachtige animatie. Was ook een dieper verhaal (als je door de lagen kijkt) dan ik had verwacht voor deze film, maar toch enkele momenten waarbij ik hardop moest lachen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Carrion zei:
Zootopia


Me enorm met geamuseerd. Toffe karakters, werden goed op elkaar uitgespeeld en prachtige animatie. Was ook een dieper verhaal (als je door de lagen kijkt) dan ik had verwacht voor deze film, maar toch enkele momenten waarbij ik hardop moest lachen.
Ook gezien. Disney durft wel vaker wat volwassenere thema's in hun films steken, en in dit geval vond ik dat ook zeer goed gedaan. Zeker goeie film, zelfs in vergelijking met pixar films
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
13 Hours The Secret Soldiers Of Benghazi (2016)

8/10 even goed als Black Hawk Down! Super sound!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Xenomorph zei:
13 Hours The Secret Soldiers Of Benghazi (2016)

8/10 even goed als Black Hawk Down! Super sound!
Ook gezien ,was inorde . 8/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
Xenomorph zei:
13 Hours The Secret Soldiers Of Benghazi (2016)

8/10 even goed als Black Hawk Down! Super sound!
Serieus even goed? Vet!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
Gods of Egypt Tgoh, wat valt erover te zeggen, no-brainer cgi-fest zonder echt verhaal. Maar voor een druilige zondag namiddag als vandaag is het wel een tof filmpje om op te zetten. Ik moet wel zeggen dat de grootsheid ervan, iets wat je toch voor ogen hebt als je het over Egypte hebt, leuk was neergezet. Heb me er toch perfect mee kunnen amuseren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
The revenant, erg van genoten. 8/10. Wat een prestatie alweer van de Leo, zo een goede acteur!

X2, blijven gewoon zalige films! Vervelen nooit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
djaxx zei:
The revenant, erg van genoten. 8/10. Wat een prestatie alweer van de Leo, zo een goede acteur!

X2, blijven gewoon zalige films! Vervelen nooit.
Revenant was inderdaad meer dan de moeite waard
1f44d.png
Deadpool, daarentegen was heel wat minder.. humor was naar mijn persoonlijke mening te geforceerd, kortom niet mijn smaak.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
Joske007 zei:
Revenant was inderdaad meer dan de moeite waard
1f44d.png
Deadpool, daarentegen was heel wat minder.. humor was naar mijn persoonlijke mening te geforceerd, kortom niet mijn smaak.
Ik vond het omgekeerd Revenant was goed hoor daar niet van, maar veeel te langdradig, en nog eens doodgaan en nog eens doodgaan en nog eens .... tot op het moment dat het er compleet over was met die scene met het paard

deadpool weet je waaraan je toe bent van in het begin en van ik super
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
deadpool is voor de deadpool fans , mensen dat het character niet echt kennen snap ik wel dat ze de humor en aktie kinderachtig vinden , the revenant was een goede film enkel idd de scene met het paard vond ik er ook over gaan en net iets te hard afgekeken van star wars
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
ilstino zei:
deadpool is voor de deadpool fan</strong>s , mensen dat het character niet echt kennen snap ik wel dat ze de humor en aktie kinderachtig vinden , the revenant was een goede film enkel idd de scene met het paard vond ik er ook over gaan en net iets te hard afgekeken van star wars
Voor ieder wat wils, al moet ik mezelf niet tot de <strong>deadpool fans rekenen
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: