• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
The Revenant: 8,5/10

Film begon zeer goed, ook de landschappen zijn adembenemend. Jammer genoeg duurde de film wat te lang waardoor het iets te langdradig werd naar het einde toe.

The finest hours: 7/10 Leuke film en gebaseerd op een waargebeurd verhaal.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Hush (2016) Vlot kijkende thriller/slasher. 7/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Puttermansz zei:
The Revenant: 8,5/10

Film begon zeer goed, ook de landschappen zijn adembenemend. Jammer genoeg duurde de film wat te lang waardoor het iets te langdradig werd naar het einde toe.

The finest hours: 7/10 Leuke film en gebaseerd op een waargebeurd verhaal.
Toch jammer dat een film als The Revenant eigenlijk niet super is, enkel en alleen omdat ze het wel heel lang rekken. Film had echt een kans om 1 van de beste films van de voorbije 15 jaar te worden. Maar vrees dat de meerderheid hem nu zal onthouden als "die veel te lange film met Leonardo Dicaprio" (maar dan zonder boot en ijsberg).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
sandervdw zei:
Toch jammer dat een film als The Revenant eigenlijk niet super is, enkel en alleen omdat ze het wel heel lang rekken. Film had echt een kans om 1 van de beste films van de voorbije 15 jaar te worden. Maar vrees dat de meerderheid hem nu zal onthouden als "die veel te lange film met Leonardo Dicaprio" (maar dan zonder boot en ijsberg).
Inderdaad, ik had trouwens hetzelfde gevoel met The Martian die ik 7,5/10 geef.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
ik vond the revenant helemaal niet te lang, geen seconde verveeld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Fury . 2de keer dat ik deze film zie. Eerste keer pakweg 16 maanden geleden gaf ik hem 7/10,nu vond ik die iets beter en geef ik 7.5/10.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.122
324
113
Nog eens in de HT gezeten dit weekend.

13 Hours: The Secret Soldiers of Benghazi 7/10 The Martian 8/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Ik ben de volledige HP-collectie nog eens aan het bekijken. Pas na de 3e film gezien dat er ook een Multichannel PCM-soundtrack op staat. Toch nog wel verschil tov Dolby. Vanaf de 6e is het Dolby TrueHD en dat merk je ook wel.

Ivm films, daar zitten wel veel inconsistenties in, die wel in de boek worden uitgeklaard. Als kind viel me dat zo niet op, maar nu toch wel. Al bij al wel goeie films, leuk universum, goeie acteerprestaties, leuk verhaal.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Sicario

Deze stond al enige tijd op men watchlist. Vond hem erg goed. Mooi verhaal, goed geluid en erg mooie beelden. Prima totaalpakketje.

8,5/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
London has fallen (2016)

Bollocks! Slechte film met slechte CGI en totaal onrealistisch! Ze konden zowaar aliens gebruikt hebben!

3/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
Xenomorph zei:
London has fallen (2016)

Bollocks! Slechte film met slechte CGI en totaal onrealistisch! Ze konden zowaar aliens gebruikt hebben!

3/10
Ik had diezelfde indruk bij het zien van de trailer. Deze laat ik dus aan mij voorbij gaan
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.688
210
73
Skank zei:
13 hours Leuk 7/10
Gisteren ook gezien, zelfde beoordeling "gewoon OK zaterdagavond prentje" met van tijd tot tijd wat subwoofer-klappers. 7/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
Finding Dory ... 4/10

Wat kan ik zeggen? Als ze deze 1 jaar na Finding Nemo rechtstreeks op dvd zouden hebben uitgebracht, dan had ik me nog bekocht gevoeld! Als ze er zo lang over doen om een 'sequel' uit te brengen, dan mag je verwachten dat ze een brilliant idee hadden. Niet dus. Een beetje Nemo revisited maar dan zonder de grappige dialogen en zonder de magie. Alleen de otters waren memorabel (of waren het bevers?).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
Angry Birds 6,5/10

Kleurrijke animatie, dat zeker. En het begin is wel behoorlijk grappig, hoewel je de meeste grappen al in de trailers zag... Plot was wat minder.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Skank zei:
Ouch zo erg? Vreemd idd
Dat is inderdaad vreemd. Als er nu 1 filmstudio is die heel erg bezig is met uitbrengen van kwaliteitsvolle sequels is het wel Disney/Pixar. Ga hem uiteindelijk wel eens bekijken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
sandervdw zei:
Dat is inderdaad vreemd. Als er nu 1 filmstudio is die heel erg bezig is met uitbrengen van kwaliteitsvolle sequels is het wel Disney/Pixar. Ga hem uiteindelijk wel eens bekijken.
Ik lees net dat Finding Dory alvast het record haalt in de VS voor beste openingsweekend voor een animatiefilm... Benieuwd wat de reacties zullen zijn. Wow, hij haalt 95% op "Rotten Tomatoes"... WTF?!? Reacties op die site van het publiek zijn ook overwegend lovend. Moet zeggen dat ik hem met de kinderen in het Vlaams zag. Mogelijk werkt de humor beter in de originele versie, maar in de Vlaamse versie alvast niet - in tegenstelling tot Finding Nemo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
Dubs zijn in vele gevallen echt een dooddoener als het op humor aankomt. Uiteraard snap ik dat je met kleine kinderen soms eens een compromis moet maken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.770
425
98
Earth
A*Brand NewBox zei:
Ik lees net dat Finding Dory alvast het record haalt in de VS voor beste openingsweekend voor een animatiefilm... Benieuwd wat de reacties zullen zijn.Wow, hij haalt 95% op "Rotten Tomatoes"... WTF?!? Reacties op die site van het publiek zijn ook overwegend lovend. Moet zeggen dat ik hem met de kinderen in het Vlaams zag. Mogelijk werkt de humor beter in de originele versie, maar in de Vlaamse versie alvast niet - in tegenstelling tot Finding Nemo.
Dan is het bij deze nog raarder
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: