• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Hulk (2008) met de Norton.

Beviel me nog eens goed en toch wel onder de indruk van de audio
263a.png


7/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
The Theory of Everything (drama/documentair) 8/10 The Best of Me (2014) (Drama / Romantiek) 7/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Stukje van "The Interview". Niet mijn ding en dan ook na een tijdje afgezet. Misschien is mijn soort humor niet meer in, maar ik vond hier eigenlijk echt niks grappig aan...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Rewatchke gedaan van skyfall.

Ja man, dat is toch een referentiedisk ze, vooral naar beeld toe! Geluid ook erg goed en volop genoten van de film weer. Love Bond
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Into the storm: 6/10 Soortgelijk met Twister maar dan minder goed. Wel fan van Sarah Wayne Callies, niets meer van gezien sinds Prison Break...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
sandervdw zei:
Soortgelijk met Twister maar dan minder goed. Wel fan van Sarah wayne Callies, niets meer van gezien sinds Prison Break...
Leuke film, ja. Sarah speelde trouwens mee in the walking dead.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Squeek

Member
11 nov 2013
108
0
19
Ja ik ben zelf ook wel fan van die sarah uit prison break. Heb afgelopen weken vier seizoenen van the walkikng dead gekeken, wat een vette serie.

Vanavond the maze runner gezien. Vond dit best wel een leuke film met interessante karakters en setting. Voor de audio liefhebbers, ik vind dit een erg goeie surround ervaring, in de cinema vond ik dit al erg goed en de blu ray doet er niet voor onder. Origineel is dit een dolby atmos mix, maar de blu ray heeft de 'gewone' 7.1 track. De hele film door hoor je de omgeving rond je heen, het leeft echt. De laagweergave is ook erg diep en stevig. Top sound mix als je het mij vraagt!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Het zal wel aan mij liggen maar die walking dead vind ik nu echt niets se. S1 viel nog een beetje mee maar altijd maar weer hetzelfde saaie gedoe.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.687
210
73
Gisteren een oudje gekeken "Magic Mike" (2012)

http://www.imdb.com/title/tt1915581/

Best wel eens leuk, geen megatopper natuurlijk maar. Geluidsopnames zijn wel speciaal in de zin dat er je een duidelijk ruimtelijk gevoel krijgt met de nodige diepte (opnames in de dance/strip clubs)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
Squeek zei:
Ja ik ben zelf ook wel fan van die sarah uit prison break. Heb afgelopen weken vier seizoenen van the walkikng dead gekeken, wat een vette serie.

Vanavond the maze runner gezien. Vond dit best wel een leuke film met interessante karakters en setting. Voor de audio liefhebbers, ik vind dit een erg goeie surround ervaring, in de cinema vond ik dit al erg goed en de blu ray doet er niet voor onder. Origineel is dit een dolby atmos mix, maar de blu ray heeft de 'gewone' 7.1 track. De hele film door hoor je de omgeving rond je heen, het leeft echt. De laagweergave is ook erg diep en stevig. Top sound mix als je het mij vraagt!
Benieud. Zit hopeloos achter met films
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
- What We Did on Our Holiday (heerlijke engelse komedie) 8/10 - The Experiment (psychologische thriller) 8/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

chaka

Member
19 feb 2013
275
0
21
@'Joske007 Heb je ooit al de orginele Das experiment gezien?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
chaka zei:
@'Joske007 Heb je ooit al de orginele Das experiment gezien?
Ik wist niet dat het hier om een remake ging, is de originele nog beter
1f615.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

chaka

Member
19 feb 2013
275
0
21
Persoonlijk vond ik die the experiment maar een flauw afkooksel van het orgineel das experiment.

Vond het in the experiment ineens veel te snel gaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Ik heb deze film bekeken zonder referentie naar het origineel, misschien dat het me daarom wel zeer goed meeviel. De acteerprestaties waren alvast zeer overtuigend neergezet
1f44d.png
Misschien moet ik uit nieuwsgierigheid toch maar eens het origineel gaan opzoeken
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Ik heb ze beide gezien, en vond Das Experiment wat te heftig naar mijn zin. Ze zijn wel gebasseerd op waargebeurde feiten, maar er wordt toch wat overdreven ook :. Maar, ik zou ook eerst The Experiment kijken, en indien je hem goed vind dan pas Das Experiment, dus zeker doen ;).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Afgelopen week Pirates of the Caribbean 1-4 herbekeken. 1: 8/10, hier begon het allemaal mee, voor een film die ondertussen 11 jaar oud is zag alles qua cgi er eigenlijk zeer goed uit. 2 & 3: 7,5/10, beide gewoon leuke films, maar toch net niet op het niveau van de eerste. 4: 6,5/10, deze zag ik in 3D en de effecten waren zeer subtiel. Bijna niet de moeite om een bril zo lang op te hebben eerlijk gezegd. Qua verhaal zeker de minste.

Dan ook eindelijk 'in to the storm' gekeken. Zoals al vaker hier gezegd is het verhaal maar zo zo. De subwoofers en buttkicker kregen wel een enorme work-out. De buttkicker was toch wel een meerwaarde in deze film! Visueel zat het ook wel goed. 7/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
Big Hero 6: 7.5/10 Leuke animatie film!
 
Laatst bewerkt door een moderator: