• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.278
211
68
The Hunger Games: Mockingjay Part 1

Duidelijk de minste van de drie Hunger Games films. Je zou je kunnen afvragen waarom het laatste deel echt in 2 moest gesplitst worden.

7/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Heb deze film afgelopen donderdag in de cinema gezien en deze sloeg me echt dik tegen
1f62d.png
Veel te veel blabla
1f621.png
en te weinig boemboem misslelauncher
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Ik had die tweede in de cinema gekeken. De zaal gewoon vroeger verlaten. Wat een gezaag was da seg...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
Stiibun zei:
The Hunger Games: Mockingjay Part 1

Duidelijk de minste van de drie Hunger Games films. Je zou je kunnen afvragen waarom het laatste deel echt in 2 moest gesplitst worden.

7/10
De minste ? AI Deel 1 veel te braaf Deel 2 wat een gezeik Deel 3 de minste? ohmy
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.167
72
58
The mazerunner : vond het echt gene vette en op het einde zakt het verhaal gewoonweg in ondanks dat ze er een teaser einde aan gemaakt hebben.Denk niet dat ik het vervolg ga kijken moest deze uitkomen. Kwestie van geluid was het wel dik in orde maar geluid alleen kan een film niet dragen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
The Mazerunner ook gezien ,idd gene vetten. Precies The Cube voor 13-jarigen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
Mocking jay part 1 Damn 5/10 Langdradig !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
Stiibun" data-link="http://home-theater.be/topic/13-Welke-film-hebben-jullie-zopas-gezien?postID=27654#post27654"> The Hunger Games: Mockingjay Part 1 Duidelijk de minste van de drie Hunger Games films. Je zou je kunnen afvragen waarom het laatste deel echt in 2 moest gesplitst worden. 7/10 </woltlab-quote> <woltlab-quote data-author="Skank zei:
Mocking jay part 1 Damn 5/10 Langdradig !
lol. helaas is dat beetje norm aan het worden met "sommige" films <woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">http://youtu.be/ZNfZJuz_1Bk</woltlab-metacode>
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
euh spoilers in of niet? Moet hem nl nog zien
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.167
72
58
Best niet kijken dan want anders heb je de hele film al gezien.;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Heb ook Mocking Jay part 1 gezien. Ik vond hem nog wel meevallen. Inderdaad wel wat veel blabla en weinig boemboem. Waarom het in godsnaam 2 delen zijn, blijft mij ook een raadsel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.278
211
68
In 2 delen is denk ik puur een commercieel gegeven. Harry Potter laatste was ook in 2 delen, en daarvan vond ik deel 1 van deze ook de minste in de ganse Potter reeks.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.167
72
58
Teenage ninja turtles in 3D : laat het ons houden op gene spek voor mijne bek.Heb hem zelfs afgezet...kon mij totaal niet boeien...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
Lol. Teenage Mutant Ninja Turtles in 3D ook net gezien.

Vaak overdreven. Fox haar ADHD gedrag in de eerste minuut, heen en weer bewegen liet het beeld schokken.

"Humor" als badman voice, gedrag was wel ok ...verwijzingen naar het verhaal uit tv cartoons (aaah, childhood memories!)

3D soms goed, messen die terugschieten in het riool, hummer body slam in de sneeuw,...

Geluid was ook ok, maar toch vaak verkeerde verhoudingen: - Hele ruimte ontploffen met bom: geeuw! - 30 sec later vuistslag in gezicht die ik Door de zetel voel

Daarom 5/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
The Equalizer 7/10 - Had er eigenlijk iets meer van verwacht, de opbouw ging voor mij persoonlijk ietsjes te traag.

TMNT (2D): 7,5/10 - Mijn verwachtingen waren niet hoog door alle slechten commentaar en inderdaad het verhaal was erg typisch voor dit soort films, maar als superhero movie vond ik het wel goed. De Dolby Atmos track was voortreffelijk - in het algemeen waren de hoogtekanalen subtiel, met af en toe erg mooie actie boven je hoofd. Het laag was erg aanwezig in de film en de subs en buttkicker hebben serieus mogen werken - ik vond het echt een geweldige soundtrack.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

filmen

Member
12 dec 2014
126
0
19
Brick mansions gezien 8,5/10

Ik hou wel van dit soort films Al was het wel gewoon een copie van de Franse versie die ook goed was Zag Paul Walker wel graag spelen

Pacific rim 7/10 The wolf of wall street 6,5/10. Wat over roepen vond ik
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
luckske zei:
The Equalizer 7/10 - Had er eigenlijk iets meer van verwacht, de opbouw ging voor mij persoonlijk ietsjes te traag.

TMNT (2D): 7,5/10 - Mijn verwachtingen waren niet hoog door alle slechten commentaar en inderdaad het verhaal was erg typisch voor dit soort films, maar als superhero movie vond ik het wel goed. De Dolby Atmos track was voortreffelijk - in het algemeen waren de hoogtekanalen subtiel, met af en toe erg mooie actie boven je hoofd. Het laag was erg aanwezig in de film en de subs en buttkicker hebben serieus mogen werken - ik vond het echt een geweldige soundtrack.
Hoeveel geef je de atmos track? Zou je hem enkel vr de atmos in huis halen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Er zijn op dit moment nog niet veel Atmos discs, maar dit is zeker de beste die ik heb op dit moment. Bij Transformers waren de effecten zeer subtiel, Expendables had dan weer meer opvallend gebruik gemaakt van de hoogte kanalen - maar de verhouding tussen het beeld en geluid was fout. Hier klopt het geheel meer dan bij de andere discs.
 
Laatst bewerkt door een moderator: