• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.168
72
58
Saints and soldiers , battle off the tanks :

Ondanks het beetje overacting viel het best nog mee. Beeld was zuiver te noemen en het geluid was prima.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

davylermi

Member
5 okt 2014
219
0
21
sandervdw zei:
Ook the imitation game gezien. 1 vd beste films van afgelopen jaren. Zeer goed verhaal, zeer goede cast, en nog gebaseerd op waargebeurde feiten ook.


Let wel, voor niet it-ers is het verhaal mogelijk niet zo boeiend.
Idd, daarnet ook bekeken en hele goede film.

Ik geef er een 8,5/10 aan.

Verfrissend ook om de oorlog eens vanuit een ander perspectief te zien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
In navolging van The Imitation Game ook eens The Theory of Everything gekeken. Leuk dat er 2 goede films over interessante wetenschappers ongeveer tegelijk uitkomen. Beide met een zeer sterke hoofdrolspeler die beiden een oscar hadden gewonnen als ze niet in hetzelfde jaar waren uitgekomen. Ik hoop ten zeerste dat dit een inspiratiebron om wat meer biopics over wetenschappers te maken (ik kan me bvb best een film over Einstein, Nobel, Edison, Tesla, ... inbeelden).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.122
324
113
Catch me if you can uit 2002 8/10

Heerlijk genoten van het verhaal, wat gebaseerd is op waargebeurde feiten. Die kerel moet echt de tijd van z'n leven beleefd hebben in z'n jonge jaren
1f44d.png
<woltlab-metacode data-name="sup" data-attributes=""></woltlab-metacode>
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Catch me if you can Is inderdaad een film die het herbekijken meer dan waar is
1f44d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
De Hobbit: De Slag van Vijf Legers 6/10 Verhaal is flinterdun en uitgemolken
1f62d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
@Joske007

Wablieft??? grapjas! Een verhaal dat uitgespreid werd over 3 films, Terwijl het eigenlijk in 2 of misschien zelfs 1 film kon worden geperst???

Dat zie ik anno 2015 echt niet gebeuren. Of het is in ieder geval een zeer uniek voorval dat we niet vlug opnieuw gaan zien.

........... .......
1f62b.png
1f914.png
1f62d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Squeek

Member
11 nov 2013
108
0
19
American sniper in atmos in antwerpen

Film was niet slecht maar ook niet wauw. Geluid was wel wauw
263a.png
damn, lang geleden dat ik terug zo kon genieten van de surround in een bioscoop.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Exodus :Gods & Kings

Ondanks mindere kritieken zijn we toch met redelijke hoge verwachtingen aan deze film begonnen ,we should have known better... Ongeinspireerd verhaal en acteurs die precies tegen hun goesting hun ding doen. Wat precies de rol van Sigourney Weaver was in deze film is niet echt duidelijk maar dat zal wel blijken als we binnen enkele jaren een soort director's cut krijgen of een extended version krijgen.Dan zullen we misschien een 'film' hebben.

6/10 voor de moeite.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

davylermi

Member
5 okt 2014
219
0
21
Saving Private Ryan: 9/10

Nog eens gekeken naar dit meesterstuk.

1 Van die films waar ik enkele malen een emotioneel moment krijg, het topgeluid is enkel een meerwaarde bij de uitstekende acteerprestaties.

Vooral die scènes op het kerkhof, daar krijg ik altijd een speciaal gevoel.. Je lijkt te beseffen wat die mensen allemaal opgeofferd hebben om jou levend en wel terug thuis te krijgen. De manier waarop de film dit brengt is meesterlijk gedaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Klopt beide maar toch wel zalSaving Private Ryan: 9/10
davylermi zei:
Nog eens gekeken naar dit meesterstuk.

1 Van die films waar ik enkele malen een emotioneel moment krijg, het topgeluid is enkel een meerwaarde bij de uitstekende acteerprestaties.

Vooral die scènes op het kerkhof, daar krijg ik altijd een speciaal gevoel.. Je lijkt te beseffen wat die mensen allemaal opgeofferd hebben om jou levend en wel terug thuis te krijgen. De manier waarop de film dit brengt is meesterlijk gedaan.
absoluut dikke topfilm!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.770
425
98
Earth
Exodus :Gods & Kings

Ondanks mindere kritieken zijn we toch met redelijke hoge verwachtingen aan deze film begonnen ,we should have known better... Ongeinspireerd verhaal en acteurs die precies tegen hun goesting hun ding doen. Wat precies de rol van Sigourney Weaver was in deze film is niet echt duidelijk maar dat zal wel blijken als we binnen enkele jaren een soort director's cut krijgen of een extended version krijgen.Dan zullen we misschien een 'film' hebben.

6/10 voor de moeite.
You Were warned indeed.. Told ya
1f609.png

<woltlab-quote data-author="davylermi"] Saving Private Ryan: 9/10

Nog eens gekeken naar dit meesterstuk.

1 Van die films waar ik enkele malen een emotioneel moment krijg, het topgeluid is enkel een meerwaarde bij de uitstekende acteerprestaties.

Vooral die scènes op het kerkhof, daar krijg ik altijd een speciaal gevoel.. Je lijkt te beseffen wat die mensen allemaal opgeofferd hebben om jou levend en wel terug thuis te krijgen. De manier waarop de film dit brengt is meesterlijk gedaan. [/QUOTE] Blijft idd een absolute, ongeevenaarde topfilm!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DDD

Member
23 feb 2015
39
0
9
21 and over 5,5/10 Een slecht samenstelling va, project x, superbad en the hangover Pinguins of madagascar 6/10 toffe film maar zat meer in
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Black Sea (2014)

7/10 Niet slecht! Misschien hier en daar een paar realiteitssprongen maar absoluut niet slecht!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DDD

Member
23 feb 2015
39
0
9
the imitation game gisteren bekeken: zeer goede film! 8.5/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
Joske007 zei:
De Hobbit: De Slag van Vijf Legers 6/10 Verhaal is flinterdun en uitgemolken
1f62d.png
kan ik je volledig in terugvinden. Echt wel de slechtste van de reeks.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.122
324
113
The Boxtrolls 3D 6/10 (3D was niet de moeite vond ik) American Hustle 8.5/10! Heerlijke set en setting. I am Legend 6.5/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Eindelijk maar eens tron : legacy bekeken. Had al op voorhand het gevoel dat het niets voor mij zou aijn vandaar zo lang uitgesteld. Geluid en beelden zijn erg goed maar de film vond ik maar serieus boring.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Dat is dan ook het enige wat deze film sterk maakt, verhaal is inderdaad flut
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: