• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
An American Haunting 6/10 Een wat oudere film, met een minder boeiend verhaal en scenes
2639.png
Maar gelukkig wel van zeer uitstekende geluidseffecten voorzien
1f44d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
Dinsdag: The Hobbit: An Unexpected Journey opnieuw bekeken om komende weken alle 6 de films te zien.

Vandaag: The Hunger Games - Mockingjay: Part 1
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.278
211
68
Deze week Penguins of Madagascar

tja meer Madagascar eigenlijk. Soms grappige momenten maar had er toch meer van verwacht want als geheel stelt het toch wat teleur.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.770
425
98
Earth
Stiibun zei:
Deze week Penguins of Madagascar

tja meer Madagascar eigenlijk. Soms grappige momenten maar had er toch meer van verwacht want als geheel stelt het toch wat teleur.
Ontgoochelend he, i know

ik kijk veel meer uit naar de gele mannekes :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.122
324
113
Road to Perdition 7.5/10

Goodfellas 8.5/10

The godfather triology is ondertussen ook al lang geleden en wil ik binnenkort en opnieuw bekijken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Rise of the Legend

Beelden en sfeer 9/10 Verhaal 8/10 Audio 9/10

Een mooie en stijlvolle kung-fy film uit de Chinese geschiedenis met visueel zeer mooie beelden en prachtige decors.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Ieder uiteraard zijn smaak en mening, maar ik vond deze Chinese film zeer zeker de moeite waard
1f44d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

davylermi

Member
5 okt 2014
219
0
21
Fury: 7,5/10

Zoals eerder aangehaald, nog eens een goede WWO II-film.

Enkele goeie "drama"-stukjes, maar voorts gewoon *knalleuhhh!* rocketlauncher

M'n sub houd ook van deze film, wat een LFE-kanaal!

Ik had wel graag iets gezien van de belevenissen met Sgt Don in Afrika of Frankrijk, dan konden ze de karakters iets beter opbouwen.. Nu moet je het nemen zoals het is, maar ja, de film is wat Hij is dus gewoon popcorn-time! And where was Bumblebee when Sam got shot?
1f610.png
Da's waarschijnlijk iets voor Fury 2, bumblebee getransformeerd in nen tank.
1f604.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
Cold in July: 6,5/10 Film begon goed, maar verzwakte wat naar het einde toe

The amazing spiderman 3D: 8/10 Lang geleden dat ik nog eens 3D gekeken heb. Was niet zo'n fan van de vorige spiderman reeks maar deze heeft me kunnen bekoren.
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
davylermi zei:
Ik had wel graag iets gezien van de belevenissen met Sgt Don in Afrika of Frankrijk, dan konden ze de karakters iets beter opbouwen.. Nu moet je het nemen zoals het is, maar ja, de film is wat Hij is dus gewoon popcorn-time! And where was Bumblebee when Sam got shot?
1f610.png
Da's waarschijnlijk iets voor Fury 2, bumblebee getransformeerd in nen tank.
1f604.png
Over het dieper ingaan op het karakter van Sgt Don.

Brad Pitt is als acteur het meest bekend van iedereen in de film, en zijn personage is het meest indrukwekkend karakter in de film. Maar de film lijkt me vooral over het personage Norman te gaan.


Hoe hij als noobie, Nieuw en onwetend gedropt tussen de crew van Sgt Don. Als kijker worden we mee gedropt, pas vanaf het moment dat er voor zorgt dat Norman in het team kan komen (door de dood van Red (oorspronkelijke bow gunner)komt die plek vrij en Norman moet deze vullen)


Een beetje zoals Saving Private Ryan, Waar we ook niet zien dat Cpt. Miller door Afrika gaat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Ook the imitation game gezien. 1 vd beste films van afgelopen jaren. Zeer goed verhaal, zeer goede cast, en nog gebaseerd op waargebeurde feiten ook.

Let wel, voor niet it-ers is het verhaal mogelijk niet zo boeiend.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.122
324
113
Zonet ook gekeken en ik vond het een boeiende en interessante film. Cumberbatch zijn prestaties vond ik ook sterk.

Zeker en vast een 8/10 waard
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Dumb and dumber 2

Laat het er ons op houden dat sommige films beter niet van onder het stof worden gehaald. Dit is er ééntje van...

3/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
djaxx zei:
Dumb and dumber 2

Laat het er ons op houden dat sommige films beter niet van onder het stof worden gehaald. Dit is er ééntje van...

3/10
Is hij dan zo slecht? Heb heb al een tijdje binnen, maar denk niet dat ik hem ga kijken als hij echt slecht is..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
demon zei:
Is hij dan zo slecht? Heb heb al een tijdje binnen, maar denk niet dat ik hem ga kijken als hij echt slecht is..
Jep, echt verschrikkelijk! Gooi die maar direct in uw prullemand!
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
Eigenlijk de derde dumb and dumber film.... maar ze waren inderdaad beter bij 1 of 2 gebleven
 
Laatst bewerkt door een moderator: