• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
Afhankelijk van hoe oud je tv is, Eens proberen een schijf aan te hangen en iets opnemen.

Ook volgens coolblue (support) werken sommige van hun DVR's met DVB-C /S ook gewoon.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
mysteryliner zei:
Afhankelijk van hoe oud je tv is, Eens proberen een schijf aan te hangen en iets opnemen.

Ook volgens coolblue (support) werken sommige van hun DVR's met DVB-C /S ook gewoon.
Ik kan ook opnemen via USB, maar dan moet de tv altijd in standby staan. Daarnaast is het ook een enkele tuner en kan je dus niets anders kijken wanneer iets opneemt. Uiteindelijk beslist om niks meer op te nemen en alles wat ik mis op een andere manier te bekijken...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
bij dual tuner is dat al interessanter. Of tijdens etenstijd een halfuur pauzeren kan een kijkervaring ook al beter maken Door al die reclame er uit te zwieren
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.122
324
113
iPhone 6s
1f60d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Gelukzak, wil hem ook kei graag maar eerst andere prioriteiten. Geniet ervan
1f44d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.122
324
113
Thanks!

Vooral zeer tevreden van de camera. Hier zijn een foto's van FACTS. Genomen met de standaard foto app zonder nabewerking. En ik ken ook geen zak van fotografie :p

IMG_3238.JPG


IMG_3247.JPG


IMG_3240.JPG
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.122
324
113
Nee, net een nieuwe telefoon gekocht en aant sparen voor nog een set KEF R300's om 7.1 te gaan :p

En aan beeldjes ben ik niet zo. Allé, vind dat wel cool enzo, maar ik kan het geld er niet voor opbrengen.

Wel veel coole cosplays gezien en die R2D2 was echt awesome. Die reed remote controlled rond en maakte de geluidjes na zoals de "echte".
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Die R2's, van de builders club, spoken al jaren door mijn hoofd. Spijtig genoeg kost het veel te veel om zoiets te maken. Afhankelijk van de gebruikte materialen en gadgets, kost zoiets al snel 4000€ en meer...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.122
324
113
sam zei:
Die R2's, van de builders club, spoken al jaren door mijn hoofd. Spijtig genoeg kost het veel te veel om zoiets te maken. Afhankelijk van de gebruikte materialen en gadgets, kost zoiets al snel 4000€ en meer...
Idd. Om nog maar te zwijgen over de tijd die je er in steekt. Of bieden ze dat aan als bouwpakket?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
broodro0ster zei:
Idd. Om nog maar te zwijgen over de tijd die je er in steekt. Of bieden ze dat aan als bouwpakket?
Bij mijn weten niet. De reden waarom het vaak zo lang duurt, en zo duur is, om zo een droid te bouwen is omdat je alles afzonderlijk moet aankopen. Voor de dome heb je bvb een Amerikaan die deze onderdelen kan maken, voor de vents heb je dan weer een Europeaan die deze onderdelen kan maken enzovoort... Je zit dus al snel aan een hoop verzendings- en douanekosten. Daarnaast moet je dan ook nog eens vaak lang wachten aangezien die onderdelen meestal op bestelling gemaakt worden, van zodra er x-aantal hetzelfde stuk bestellen. Ik zou al blij zijn met een 1:1 replica. Hij hoeft niet te bewegen en geluiden maken omdat het toch enkel voor de mancave zou zijn. Iets anders wat ik ook nog wil is een 1:1 Stormtrooper. Iets goedkoper maar ook nog duur genoeg...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
Indien je verschillende onderdelen uit de VS, kun je misschien een lokaal verzendadres regelen? Zoals borderlinx. Dan heb je maar 1 internationale zending.
 
Laatst bewerkt door een moderator: