• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.122
324
113
Skank zei:
Zeker van ? ook met een server ipv dure nassen?
Ja, dan nog steeds. HDD is alleen goedkoper als je 8TB schijven neemt in een externe enclose. Zodra je er een server/NAS bij gooit en een raid config (niet 0) ben je duurder uit.

Allé, dit is als je wilt bewaren he. Gooi je altijd alles weg, dan ben je goedkoper af met een NAS/server.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Nieuwe barbecue...
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    59,1 KB · Weergaven: 24
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Xenomorph zei:
Nieuwe barbecue...
Serieus?

Ik vind het wel cool
1f606.png
maar ik denk niet dat ik het ooit verkocht krijg aan mijn vriendin :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Box set uitverkoop bij Zavvi: Batman Anthology Indiana Jones - The Complete Adventures The Matrix Trilogy Lethal Weapon Collection

Allen Bluray uiteraard, voor 60€, en op die manier heb ik weer wat ruimte vrij op de server
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
dat is denk ik in de veronderstelling dat je de NAS enkel koopt voor te streamen van je films. Maar indien je toch een NAS gebruikt. En was die kost er toch. Dan tel je enkel de meerkosten aan opslagruimte voor alle films i.p.v. enkel voor word documenten en wat fotos.

Met alles op schijf te branden moet je ook je verloren tijd in kost brengen. En het ongemak van altijd het schijfje in te de duwen. Of de film titel opzoeken. Om te zien waarover de film gaat. (Tenzij je ook nog eens alle covers op papier drukt... maar dan komt er weer meer kosten bij)
1f61b.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.918
242
73
Even op en af gereden naar Almere voor een Arcam P7.

7 x 150 watts per channel (8 ohms, 20Hz-20kHz, all channels driven) 7 x 230 watts per channel (4 ohms, 20Hz-20kHz, all channels driven)

08VrkCs.jpg


ps. Stijn, jij bent ook nog ter sprake gekomen. De verkoper heeft een Himedia Q10 gekocht na het lezen van uw review en blijkbaar heb jij je Unraid licentie van hem gekocht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Ga je heel blij mee zijn, een aparte eindversterker maakt een heel verschil in klank dan een gewone receiver.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.491
312
93
Knoop eindelijk doorgehakt. Een camera. Het is de Fujifilm XT1 geworden met een lichtgevoelige 16-55mm f2.8. Ook een goedkopere Tele 55-230. Binnenkort kan ik aan de slag
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.693
212
73
Wat vliegticketjes & een auto'ke om einde september nog een weekje naar Mallorca te trekken om hopelijk mooi te wandelen enz en wat aan R&R te doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
media.nl


Nieuwe switch Had een abonnement bij telenet voor 240mb/s maar ben er achter gekomen dat die mannen van telenet een Dlink switchke geplaatst hadden van 100mb.
1f62e.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Puttermansz zei:
media.nl


Nieuwe switch Had een abonnement bij telenet voor 240mb/s maar ben er achter gekomen dat die mannen van telenet een Dlink switchke geplaatst hadden van 100mb.
1f62e.png
Dat is volgens mij nog steeds de standaard-switch die ze plaatsen. Wel grappig dat ze dus duidelijk zelf niks van netwerkinfrastructuur maken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
jvanhambelgium zei:
Wat vliegticketjes & een auto'ke om einde september nog een weekje naar Mallorca te trekken om hopelijk mooi te wandelen enz en wat aan R&R te doen.
Ben er morgen ook weer naar toe!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.491
312
93
Joske007 zei:
Mooie en prachtige jpegs, recht uit de camera
1f44d.png
Waarom heb je specifiek voor dit model gekozen en ter vervanging van wat ?
De waterresistant body kan wel van pas komen in IJsland. Idem voor stof in Zuid Afrika. Verder idd goeie camera maar ook niet te ingewikkeld. Andere keuze was de Olympus. Heb echter voor de fuji gegaan omwille van grotere sensor en gebruiksgemak. Wel heel lang getwijfeld.. Lens van fuji zijn top. Die van Olympus zijn dan weet iets goedkoper maar ook heel goed. Was een lastige bevalling..

Vorige camera was een Canon S100. Helaas gestolen vorig jaar in Nicaragua..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.781
427
98
Earth
sandervdw zei:
Dat is volgens mij nog steeds de standaard-switch die ze plaatsen. Wel grappig dat ze dus duidelijk zelf niks van netwerkinfrastructuur maken.
Ik heb nog massas switches liggen, te koop
2639.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Skank zei:
Ik heb nog massas switches liggen, te koop
2639.png
Toevallig geen 12 of 24 bit gigabit managed switch met Power over Ethernet poorten voor een prijsje?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
Sphinkx zei:
De waterresistant body kan wel van pas komen in IJsland. Idem voor stof in Zuid Afrika. Verder idd goeie camera maar ook niet te ingewikkeld.

Vorige camera was een Canon S100. Helaas gestolen vorig jaar in Nicaragua..
goed dat je je keuze hebt kunnen maken! Succes ermee!

Zelf zit ik ook te zoeken/ plannen voor een reis naar ijsland. Maar denk niet dat er veel van zal komen. Gezondheid en ontbreken van een reispartner maken dat de reis een pak duurder word.

Safari in Afrika staat ook nog op mn bucket list, en dan kon ik mn fotogear vanonder het stof halen.
 

Bijlagen

  • 1D + 600mm.jpg
    1D + 600mm.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 18
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.491
312
93
Momenteel is er op Travelbird een aanbieding voor IJsland.. Mss wel interessant voor je ;-). Wel enkel vandaag te boeken..
 
Laatst bewerkt door een moderator: