• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Advies aankoop Blu ray speler

rakker

Member
19 feb 2013
219
2
21
Ik zou graag een degelijke regiovrije blu ray speler willen kopen. Het vrouwke heeft het licht op groen gezet dus moet ik toehappen
1f606.png
Nu heb ik wat zitten rondsurfen en de Oppo BDP-103 EU regiovrij lijkt me wel wat. Op de site van Cinedream (Antwerpen) staat deze te koop http://www.cinedream.be/catalog/oppo-0 maar ik vrees dat deze enkel regiovrij is voor Blu ray en niet voor DVD. Op enkele Nederlandse sites is hij wat goedkoper(+/-20
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Zou Cinedream eens contacteren want de regio-vrije BDP-103 voor Blu-ray zal ook wel volledig regiovrij zijn voor DVD's. Kan me niet indenken dat Cinedream in Belgi
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Cinedream is hier lid en is werner
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Cinedream en Home@TheMovies is beide van Werner niet ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rakker

Member
19 feb 2013
219
2
21
Ik heb ondertussen met Werner gemaild en blijkt dat de Oppo inderdaad volledig regiovrij is.   De andere Blu ray spelers die op http://www.stegen.com/nl/ worden getoond kunnen volgens mij niet tegen de Oppo op. er is dan ook een zeker prijsverschil. En aangezien er net als StefaanD meerdere Oppo eigenaars zijn die zeer positief zijn over hun speler op verscheidene forums denk ik voor de Oppo te gaan. Werner mag
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rakker

Member
19 feb 2013
219
2
21
De Oppo is besteld (bij Werner) toestel was in vooraad maar niet de mod dus nog even geduld hebben. Nu kan ik eindelijk ook van andere regio's dvd's of Blu ray's bestellen B)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.481
309
93
Koop jij zoveel BR's uit andere regio's? Ik heb de indruk dat ze niet goedkoper zijn in de US bv.   Oppo is wel top. Als mijn Panasonic stuk gaat zal ik allicht ook wel voor Oppo gaan...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rakker

Member
19 feb 2013
219
2
21
Koop jij zoveel BR's uit andere regio's? Ik heb de indruk dat ze niet goedkoper zijn in de US bv.   Oppo is wel top. Als mijn Panasonic stuk gaat zal ik allicht ook wel voor Oppo gaan...
Neen niet zoveel maar ik koop wel eens graag een Blu ray waarvan ik weet dat het een eeuwigheid zal duren voor die hier zal uitkomen (als die uberhaupt hier ooit uitkomt)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Er zijn er zeker, om er maar eentje te noemen Criterion. Of uitgaves van bijvoorbeeld maatschappijen als Blue Underground, Redemption, Olive, Kino, ... die uiteraard alleen in de US en Canada opereren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rakker

Member
19 feb 2013
219
2
21
Vandaag de Oppo gaan ophalen in Wijnegem en ge
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Very nice, daar ga je volgens mij wel v
 
Laatst bewerkt door een moderator: