• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Airplay in combi met i tunes?

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Zijn er nog mensen die deze combi gebruiken? ik weet dat er velen anti itunes zijn maar ik vind deze combi echt waanzinnig handig en mooi. Hoofdreden zelfs waaom ik de ipad wil hebben.   Nog fans?   Replace maar als deze niet in juiste ruimte staat maar wist ni goed waar posten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

xtian

Member
23 feb 2013
178
1
21
Ik gebruik dit al enkele jaren : zeer tevreden over! Streamen naar receiver van MacBook, iPad en iPhone werkt gewoon perfect.

Nieuwe muziek wordt automatisch op alle devices gepusht, afspeellijsten gesynchroniseerd ik zou niet meer zonder kunnen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Bingo
263a.png


Wel airplay geen itunes!

Hate itunes!

Zo omslachtig als wa!


Ik gebruik ipeng op ipad en logitech squeezebox server op server via airplay
263a.png


Handig en mooi!

Love it!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Ik zou ni weten wat daar omslachtig aan is eerlijk gezegd, wat is er dan omslachtig? Vind het vlot gaan.   @ Xtian, ik zou graag hebben dat de airplay info op mijn tv blijft staan, dus met albumhoes en info enzo. Nu komt het er wel op maar blijkbaar gaat deze in sleep na minuut ofzo waardoor ik op tv altijd zwart scherm krijg? Wanneer hij naar volgend liedje gaat krijg ik terug de info op tv en even later verdwijnt dit weer. Nu weet ik niet of deze spaarstand uit de marantz of uit itunes komt. Heb in beide al gekeken tussen instellingen maar nergens iets tegengekomen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Tv aan om muziek te luisteren?

Mm

Ik wil die net uitzetten om muziek te luisteren..

Enige keren dat ik het zo zou doen is in combi met xbmc.. Omdat die dan ook erg mooi is en interactief

Itunes is omslachtig, ge moet es kopieren en doen pff
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Ik heb hem vandaag dus gaan halen en damn, leuk!

Meteen al tegen de eerste klote beperkingen gelopen, blijkbaar kan ik dus niet via de ipad de itunes bib synchroniseren zonder alles effectief te kopieren van men externe hd?

De bedoeling was dus om via de itunes op ipad de muziek die op de externe hd staat opgslagen te beluisteren. Na wat lewen blijkt dit niet te kunnen??? Wtf, is dit dan echt zo een smerige zet om toch maar de 64 gb modellen in de strot te rammen?

Nu heb ik remote app gedownload en dan werkt dat wel maar dan bedien ik eigenlik gewoon via de laptop en moet deze dus altijd opstaan wat helemaal niet de bedoeling is...

Heb filebrowser app gedownd en is wel iets goed, kan rustig door de files op de dune gaan en dan via airlay op de marantz luisteren.


Pas op ben er blij mee ze, alleen jammer dat ik de itunes ni tegoei krijg...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Nogmaals itunes = brol :
 
Laatst bewerkt door een moderator:

xtian

Member
23 feb 2013
178
1
21
Ik heb hem vandaag dus gaan halen en damn, leuk!

Meteen al tegen de eerste klote beperkingen gelopen, blijkbaar kan ik dus niet via de ipad de itunes bib synchroniseren zonder alles effectief te kopieren van men externe hd?

De bedoeling was dus om via de itunes op ipad de muziek die op de externe hd staat opgslagen te beluisteren. Na wat lewen blijkt dit niet te kunnen??? Wtf, is dit dan echt zo een smerige zet om toch maar de 64 gb modellen in de strot te rammen?

Nu heb ik remote app gedownload en dan werkt dat wel maar dan bedien ik eigenlik gewoon via de laptop en moet deze dus altijd opstaan wat helemaal niet de bedoeling is...

Heb filebrowser app gedownd en is wel iets goed, kan rustig door de files op de dune gaan en dan via airlay op de marantz luisteren.

Pas op ben er blij mee ze, alleen jammer dat ik de itunes ni tegoei krijg...
Dit gaat wel als je iTunes Match gebruikt. Dan hoef je helemaal niet te kopi
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
ik ga es een demo moeten krijgen :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
<blockquote data-author="xtian" data-cid="4100" data-time="1370205814">Dit gaat wel als je iTunes Match gebruikt. Dan hoef je helemaal niet te kopi
 
Laatst bewerkt door een moderator: