• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Antieke projector 40's

Wrestlemaniac

Member
20 jan 2016
52
1
11
geen idee waar ik dit nu eigenlijk het beste zou posten, hier of bij hardware...maar ik heb dus deze prachtige oude projector van ergens in de jaren 40 vermoedelijk, die ik graag wil verkopen omdat ik terug aan het sparen/plaatsmaken ben voor een flipperkast.

werkt momenteel niet dit is meer een blikvanger om tentoon te zetten, al krijg je hem met de nodige kennis van zaken vast nog wel aan de praat ook.

merk is italiaans, Cinemeccanica.
Prijs staat niet echt vast dus is te bespreken, al kan ik wel zeggen dat dit niet echt goedkoop weggaat, deze kom je niet elke dag meer tegen hoor.

Moet wel opgehaald worden door de koper zelf, in Beerzel.

iemand interesse om dit gevaarte in zen home theater te zetten ?
 

Bijlagen

  • 15970243_10211237895254158_282689491_n.jpg
    15970243_10211237895254158_282689491_n.jpg
    107,6 KB · Weergaven: 41
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.300
124
73
Zalig! Misschien heeft Nolan interesse
263a.png


Good luck met de verkoop!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
In Berlaar Heikant staat er trouwens zo 1tje op straat (naast Goyvaerts) als decoratie bij een print-bedrijf. Misschien kan je daar eens langsrijden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Wrestlemaniac

Member
20 jan 2016
52
1
11
ja die op heikant heb ik inderdaad ook al is gezien, kan er is gaan horen maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze er zo meerdere gaan willen. k'ga eerst hier efkes afwachten, op een home theater forum moeten toch wel liefhebbers zijn voor zoiets lijkt me ..iedereen gebruikt nu natuurlijk moderne beamers maar dit is gewoon een badass stuk decor om je setup mee aan te kleden bv naast je dvd rekken of ingelijste filmposters of....je zou er eventueel nog hier en daar led lampjes in kunnen bouwen zodat het het effect geeft dat hij echt staat te draaien als het donker is voor de sfeer.

Hoe rapper hij hier buiten kan hoe beter want ik heb al flippers op het oog maar deze projector blokkeert, letterlijk, men plannen zolang hij in de weg staat haha
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
Ik gok dat de meesten hier die paar duizend euro sneller in hun setup gaan steken :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Wrestlemaniac

Member
20 jan 2016
52
1
11
bwa prijs is te bespreken hé laat dat je niet afschrikken hoor, ik ben zelf geen kenner maar mij werd verteld door de vorige eigenaar waar ik hem van heb, dat hij toch een waarde van rond de 2000 euro heeft, die man heeft me dan ook op het hart gedrukt dat ik hem echt zéker nooit onder de 1500 euro mag laten gaan als ik hem zou verkopen. en ik geloof hem wel, het is een handelaar in mancave/amerikaanse stuff zoals jukeboxen,50's meubels alles in dat genre en hij heeft al verschillende projectoren verkocht ook dus hij zou moeten weten waarover hij praat, dus ik ga vooral verder op zijn woord alhoewel de "waarde" van iets heel subjectief is...iets wat voor de ene 50 euro waard is is voor iemand anders mischien 500 waard.....tis kwestie van de juiste persoon voor het juiste item te vinden bij zoiets en een middenweg proberen overeen te komen qua prijs.

Had hem ook op marktplaats staan maar daar kwamen alleen emails binnen van mensen die dachten dat ze hem voor 100-200 euro konden komen ophalen....ja nee dus, die ballon gaat niet op....ben heel soepel in het onderhandelen omdat ik snel verder wil kunnen doen met men plannen maar alles onder de 1000 euro lijkt me toch wat weinig, als er iemand 1500 wil voor geven ga ik direct akkoord, en dat is dit prachtig stuk film geschiedenis toch wel waard lijkt me ! Maar het valt nog te bespreken tot in beperkte mate
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.300
124
73
budget is een ding, maar de plek hebben om het ding tentoon te stellen (en niet in de weg te staan) is ook niet onbelangrijk denk ik...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Wrestlemaniac

Member
20 jan 2016
52
1
11
Das waar, mensen vinden die allebei hebben, budget én genoeg ruimte, is waarschijnlijk niet zo voor de hand liggend, tis inderdaad wel een groot ding, ruim 2m hoog, denk 2m10 ofzo hoogste punt

hij kan wel gedemonteerd worden, of allesinds gedeeltelijk, om makkelijker te vervoeren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Wrestlemaniac zei:
Das waar, mensen vinden die allebei hebben, budget én genoeg ruimte, is waarschijnlijk niet zo voor de hand liggend, tis inderdaad wel een groot ding, ruim 2m hoog, denk 2m10 ofzo hoogste punt

hij kan wel gedemonteerd worden, of allesinds gedeeltelijk, om makkelijker te vervoeren.
Howla, dat is wel groter dan ik dacht. 2m10, dat is maar 40cm onder het plafond van de mancave hier.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Wrestlemaniac

Member
20 jan 2016
52
1
11
haha ja echt HUGE, al moet ik er wel bij zeggen dat hij op een houten bord op wieltjes eronder staat dus dat werd wel een beetje meegerekend in de hoogte, scheelt wel een paar cm tegenover wanneer je de projector los zou zetten maar dan is het zetten en laten staan want dit verzet je niet zomaar even, nu met die wieltjes eronder kan je hem nog relatief makkelijk verzetten dus tis wel een meerwaarde al oogt het mischien ni super mooi/classy maarja dat kan je verdoezelen met een houten frame er rond te maken of een zwarte lap stof er rond draperen of...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Wrestlemaniac

Member
20 jan 2016
52
1
11
Bump...nog steeds te koop he manne....doe me gerust een voorstel want ik wil graag zo snel mogelijk verder kunnen in de mancave.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Wrestlemaniac

Member
20 jan 2016
52
1
11
Speciale prijs nu 800 euro als hem snel opgehaald word.

Reden is dat ik een vandaag een mooi aanbod gekregen heb voor de flipperkast waar ik naar opzoek was en die kans echt niet graag laat gaan...komaan manne, wie hapt er toe haha
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Wrestlemaniac

Member
20 jan 2016
52
1
11
Ja hij staat hier nog steeds, k'had hem ondertussen al een betere plaats gegeven ook dus hij staat niet meer zo in de weg, maar als je echt interesse hebt is een verkoop nog steeds mogelijk hoor, ik hoor het wel van je.
 
Laatst bewerkt door een moderator: