• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

best lfe / surround moments in movies

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
omdat skank erover bezig was , maar ik geen tijd/goesting heb om zelf een demo disc samen te stellen kan iedereen hier zijn favoriete lfe/surround moments in films posten

- unbroken beginscene (flac + ontploffing bombardement is goed lfe + algemeen leuk surround) - hulk ( campus scene) - cloverfield ( halve film is lfe) - finding nemo ( tikken op ruit lfe) - super8 ( trein ontsporing holy shit) - black hawk down ( f*ck irene scene) - mad max fury road ( begin achtervolging met drummer truck ) - jurrasic park ( t-rex lfe) - the matrix ( bullet scene in lobby + ontploffing helicopter) - iron man ( final battle + ontsnappen uit grot) - kung fu hustle ( grote klok scene) - world war z ( grenade) - pacific rim ( halve film gewoon , vooral eerste battle is nice) - war of the worlds ( duh ground breaking scene) - avengers age of ultron ( hulkbuster) - godzilla 2014 ( laatste battle) - battleship ( laatste battle ) - edge of tomorrow ( eerste battle) - pearl harbor ( attack on pearl harbor scene) - kung fu panda ( po vs tai lung) -avatar ( eerste scene in jungle , geweldige atmosfeer) - the dark knight rises ( the bat )
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Ik ga mij daar es echt mee moeten bezig houden he :p Misschien best tijdspanne vermelden
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
ik weet dat op het hollandse forum een topic is met een door hun gemaakte demo bd , als je die mens een pm stuurt geeft ie een link voor te downen via usenet
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
frankp , ja , i know p: ik heb die demo bd ook al lol maar ik wil een versie 2, denk dat er ondertussen veel betere fragmenten zijn
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
idd , zeker beginscene unbroken eens zien , werd hier bijna (letterlijk) weggeblazen toen ik dit de eerste keer hoorde
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Een goede demo voor surround in Atmos is ongetwijfeld de Diamond Luxe edition van Gravity, de eerste 10 minuten zijn impressive!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.522
159
66
interstellar scenes in ruimteschip bij de landing op de waterplaneet...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
- laatste 20 min van inception - guardians of the galaxy eerste 15 min - ant man ( de bad scene)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
300 rise of an empire vanaf 33min Dawn planet apes vanaf int bos tot na scene beer
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
Daarstraks een stukje van Leon opgezet. De atmos track was een van de meest opmerkelijke die ik tot nu toe heb gehoord. ....was wel maar vlug vlug, dus weet niet of het ook goed was. Enkel heel uitgesproken
 
Laatst bewerkt door een moderator: