• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Broodro0ster

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.117
324
113
Ik lees hier al tijdje mee en de laatste tijd post ik ook wat meer, dus wordt het ook maar eens tijd om me voor te stellen.   Ik ben 23 jaar oud en woon in Oost-Vlaanderen. Vlakbij de grens met West-Vlaanderen en Nederland. Ik werk in Gent in de IT sector.   Films, series en muziek kijk/luister ik graag. Nadat m'n TV weg was op m'n computer kamertje thuis, ben ik minder films gaan kijken. Sinds ik alleen woon en m'n eigen TV/surround heb, kijk ik terug vaker. Maar op groot scherm lijkt het me nog plezieriger
263a.png
  De laatste 2-3 jaar ben ik bijna dag en nacht bezig geweest met m'n andere hobby: RC racen. Ik ben altijd gepassioneerd geweest door techniek, motoren en snelle wagens. Deze hobby omvat zo'n beetje alles. In de winter rij ik indoor wedstrijden met touring cars. In de zomer rij ik m'n favoriete klasse, brandstof 1:8 buggy.   Ik rij vooral in Nederland en Duitsland wedstrijden, omdat de infrastructuur in België beperkter is. Ik zat de afgelopen 2 jaar minimaal 1 dag per week op het circuit en voor nationale en internationale ben ik altijd minstens een weekend weg van huis. Van april tot juli was dat ongeveer iedere 2 weken en dan begint het toch wat door te wegen. Deze winter ga ik de hobby op een lager pitje beoefenen en tijd maken om een HT bouwen.   Momenteel sta ik op nummer 1 in de tussenstand van het Nederlands kampioenschap. 6 van de 8 races zijn gereden, dus ik hoop te kunnen eindigen op een podiumplaats. Dan kan ik met een gerust hart beginnen aan m'n dedicated op zolder
263a.png
  Specs en foto's van m'n huidige setup kunnen vinden in m'n showcase.   Filmpjes van m'n RC hobby om een idee te geven:   Touring car: <woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="W10=">https://www.youtube.com/watch?v=NH3uRPK6he4</woltlab-metacode>   Brandstof 1:8 buggy: <woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="W10=">https://www.youtube.com/watch?v=8_0uFusJ4lM</woltlab-metacode>
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Welkom! Maar nee, dit mag je mij echt niet tonen ! Geen RC tonen aan mij !
2639.png
lol
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.117
324
113
Welkom!

Maar nee, dit mag je mij echt niet tonen !

Geen RC tonen aan mij !

2639.png
lol

Hèhè, dan moet je maar eens afkomen. Er staan hier 6 race machines, waaronder enkele te koop :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
omg dan mag ik net niet afkomen enkel autos?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.117
324
113
omg dan mag ik net niet afkomen

enkel autos?

Ook een heli, maar die staat al 2 jaar op de kast. Geen tijd voor beide en racen doe ik liever.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Welkom!


En damn dat gaat snel zeg! Ik heb al moeite met het achter mijn computer scherm te volgen. Nu nog foto's van je RC auto's plaatsen
1f606.png
!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Ook een heli, maar die staat al 2 jaar op de kast. Geen tijd voor beide en racen doe ik liever.
  Ook gehad en terug verkocht (een blade model) Maar zal wel nog ene opnieuw kopen. Idem voor auto's :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.117
324
113
Welkom!


En damn dat gaat snel zeg! Ik heb al moeite met het achter mijn computer scherm te volgen. Nu nog foto's van je RC auto's plaatsen
1f606.png
!
Ik zal er eens wat maken volgende week of de week er op. Als je ze niet te krijgt, roep dan maar even, want dan ben ik het vergeten :p  
Ook gehad en terug verkocht (een blade model) Maar zal wel nog ene opnieuw kopen. Idem voor auto's
1f61b.png
  Ik heb een Trex 450 staan. Flybarless met vBar. Ik had een Blade mcpx waarmee ik nieuwe figuren leerde, maar eens binnen gedaan voor garantie en nooit bericht terug gehad van de winkel. Ondertussen was ik al gestopt met vliegen en viel mijne frank pas 8 maand later dat ik nooit terug gezien heb
2639.png
  Was een leuk dingske dat je zelfs kan meenemen op reis enzo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Das die kleine, ik had de grotere.

Helaas last van toilet bowl effect en weggedaan...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.117
324
113
Das die kleine, ik had de grotere.

Helaas last van toilet bowl effect en weggedaan...
Welke had je? Flybarless? Die Trex met Vbar vliegt op rails. Standaard gyro was er eentje van Align maar die vond ik ook niet zo goed.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.117
324
113
Ee mer bar. 120sr
Ah ok. Nja, die kunnen wel is last krijgen dan. Heb ook nog zo eentje gehad.   De MCPX is dan wel kleiner, maar die vliegt eigenlijk zoals een grote, maar dan int klein. Daarmee kan je loopings vliegen en inverted. Ondertussen is de brushless versie er ook en daarmee kan je zelfs tic tocs ed doen. Zelfs bij wind vloog die nog goed. Vliegt alleen wel moeilijker als een flybar heli doordat niet terug centreert als je alles loslaat. Dan blijft in de positie zoals je alles los liet :p Maar eens je daarmee kunt vliegen, vliegt het wel veel strakker en stabieler.
 
Laatst bewerkt door een moderator: