• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Display weergave codec

Shivte

New Member
24 feb 2014
24
0
4
Hey,   Als ik een bluray bekijk die DTS-HD MA gebruikt dan komt op het display van mijn reciever enkel DTS en niet DTS HD, maar als de bluray Dolby TrueHD gebruikt dan komt op mijn display van receiver wél Dolby TrueHD... Als ik kijk naar men audiokanaal op de bluray speler staat er wel degelijk dat DTS HD afspeelt, maar op de display van men receiver staat alleen DTS... Waarom is dat?   Men reciever is een yamaha rx-375     grtz
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Vreemd, je versterker ondersteund nochtans dts-hd ma Dan kan het maar aan 2 dingen liggen   Ofwel heeft die bluray geen dts-hd MA en is het een typfout op de cover, ofwel staan je instellingen op je blurayspeler niet goed. (Normaal op passthrough)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Shivte

New Member
24 feb 2014
24
0
4
Heb al stuk of 3 blurays gezien die dts-hd ma gebruiken. Gisteren nog gravity en dan komt er ook alleen maar dts op men display terwijl als ik the dark knight zie komt er dolby truehd op. Er staat dan een instelling fout op men bluray speler die exclusief dts-hd niet verzend of whatever, ook al komt er gewoon dolbytrue hd op men display als de film dat gebruikt?   Kheb een sony DBP-S5100   Sebiet nog is een instelling veranderen maar zie niet in wat ik nog kan veranderen eigenlijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Shivte

New Member
24 feb 2014
24
0
4
Heb het probleem gevonden. Blijkbaar als je een DSP geluidsveld kiest dan switcht die naar dts omdat dts-hd dat blijkbaar niet ondersteund ofzo. Dolbytrue hd blijkbaar wel dan... Als ik op straight zet komt er gewoon dts-hd msta op.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Moet gewoon een instelling zijn ofwel in je versterker ofwel je speler want beide toestellen kunnen het aan
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Shivte

New Member
24 feb 2014
24
0
4
Is opgelost
1f609.png
Check post boven je!
 
Laatst bewerkt door een moderator: