• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Dolby Atmos showcase

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Dolby Atmos is hét neusje van de zalm voor vele Home Cinema-liefhebbers, en dit is ook niet anders bij een van onze leden, genaamd Luckske. Hij begon enkele jaren met niets en heeft nu als een van de eerste in België een Dolby Atmos Home Cinema.

[news=21,meta][/news]
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.686
210
73
Mooie review en mooie foto's. Persoonlijk wacht ik eigenlijk gewoon rustig nog enkele jaartjes af. Ik ben 110% tevreden qua 5.1 HT geluid en ik heb niet de indruk iets te missen. Eerlijkheidshalve is het wel zo dat ik tegenwoordig meer muziek (2.x en 5.x) beluister dan echt een film opzet om dan "op zoek" te gaan naar de effectjes.

Maar zeg nooit nooit natuurlijk, met m'n zwevend plafonneke kan ik zonder al te veel problemen naar een 5.2.4 of 7.2.4 setup gaan door enkele Klipsch R-5800-W II in te bouwen ! Kwestie van alles wat op hetzelfde niveau van kwaliteit & tonaliteit te houden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Wauw wat een mooie pics van je ruimte ! Erg knap zeg! Vanavond eens lezen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Bedankt voor de mooie en uitgebreide bijdrage hier
1f44d.png
Ik heb vandaag als primeur van je mooie ruimte en Atmos mogen genieten en was toch behoorlijk onder de indruk, maar daarover lees je meer in het M&G-verslag
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
Als Rik onder de indruk was, dan moet het echt goed zijn
1f606.png


Binnenkort ook maar eens een testje doen met atmos.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Ik had eigenlijk nog eens graag een foto gezien van je zitpositie tov de 4 plafond speakers... Dus vooraan staan en dn foto nr achter nemen en vooral je zetel en de 4 speakers.. Is dat mogelijk?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Skank zei:
Ik had eigenlijk nog eens graag een foto gezien van je zitpositie tov de 4 plafond speakers... Dus vooraan staan en dn foto nr achter nemen en vooral je zetel en de 4 speakers.. Is dat mogelijk?
Die hangen op +- 45graden van de luisterpositie. Ik zal proberen zo enkele foto's te maken, maar heel makkelijk gaat het niet zijn omdat ik wat groothoek mis, maar ik probeer het zeker morgen!

Edit: zoals beloofd: hier kan je ze vinden
 
Laatst bewerkt door een moderator: