• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Focal CC800V

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
Wanken, tis kwestie v fair he
 
Laatst bewerkt door een moderator:

nielvm

Active Member
19 feb 2013
1.005
14
43
Stijn, ik begrijp echt niet wat je unfair vindt...   1) De speakers staan nog niet eens te koop, laat staan dat ik ze aan iemand beloofd heb. Als de zelfbouw surrounds zouden tegenvallen, hou ik ze gewoon zelf bij!   2) Djaxx en ik hadden een deal voor mijn center die niet is kunnen doorgaan omdat het langs mijn kant te lang duurde. Voor mijn gevoel ben ik hem nog iets verschuldigd, waardoor ik bij deze (eventuele) verkoop aan hem de eerste keuze wou laten. Dit aangezien hij interesse toonde in hetzelfde paar op htforum. Volgens mij heb ik de luidsprekers nooit aan jou beloofd?   3) Bovendien bepaal jij zelf de verkoopsvoorwaarden. Je hebt de prijs opgegeven en gezegd dat je ze eerst vrijblijvend thuis wilt uittesten alvorens je ze aanschaft. Voor mij geen probleem: we kennen elkaar al langer, voor forumleden kan je een mooi prijsje maken en ik ben ervan overtuigd dat je niet gaat weglopen met de luidsprekers. Ik heb je via PB dan ook laten weten dat dit alles voor mij goed is, maar dat ik eerst wou horen of Djaxx ze niet wilde hebben omwille van de bovenstaande reden. Volgens mij heb ik op dit moment toch nog zelf de keuze wat ik met mijn speakers doe?

Dat jij vindt dat je meer recht hebt op de luidsprekers dan Djaxx kan ik dan ook echt niet begrijpen. Volgens mij heb ik ze nergens aan jou beloofd/gereserveerd? Ik heb van in het begin aangegeven dat ik eerst de keuze aan Djaxx wilde laten. Dat je hem in deze kwestie blijkbaar het licht in de ogen niet gunt, vind ik bedroevend.     Goed, tot zover mijn uiting van onbegrip... Voor mij kan deze potentiële verkoop doorgaan. Djaxx heeft aangegeven dat hij ze niet hoeft te hebben en ik heb aanvaard dat jij ze eerst mag uittesten.   Stijn: wat mij betreft zand erover. Ik hoop enkel dat je met dit bericht ons standpunt een beetje kan begrijpen.     Gtz, Niel
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
Ik begrijp wat je wil zeggen hoor, maar ik ga der ook niet zo over vitten. Jij kiest uiteraard wat jij wil, ik wou enkel zeggen dat je de speakers aan niemand beloofd had, de rears, niet aan mij, en niet aan djaxx (dat bedoel ik met fair) Maar soit. Zoals je zegt je had het gevoel nog iets goed te maken. Goed, jouw keuze.. Ik ga der echt niet moeilijk over doen.   Ivm 3) heb ik gewoon een voorstel gedaan... waarop jij zei dat het goed was indien djaxx niets zou doen. Goed dan toch   Nu goed ... hoe verder?   Wachten tot je je rears zelfbouw hebt?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

nielvm

Active Member
19 feb 2013
1.005
14
43
Jep, je zal wel zien als de rears klaar zijn
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Dat paar waar Djaxx via htforum ( lid vitesse ) even navraag over deed, waren trouwens mijn ex-en
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Zeker, heb mijn SR700's ooit verkocht aan Vitesse (Peter), was niet de bedoeling want hij kwam eerst voor de fronts en center en mijn bedoeling was zelfs om die SR700's te laten hangen, maar hij had ze toch graag gehad. Dan maar overstag gegaan. Is ook de reden dat ik een hele tijd 3.1 heb gedraaid omdat 'k de SR800's tweedehands niet kon vinden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Vitesse is toch van Oostrozebeke?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Nee, hij was van rond het Brusselse, dat was wat hij me toen toch zei.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Amaai, zo goed als een weggeef prijsje, succes met de verkoop
 
Laatst bewerkt door een moderator:

nielvm

Active Member
19 feb 2013
1.005
14
43
Thx, tweedehands is altijd een beetje geluk hebben met kopen, maar evengoed met verkopen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

nielvm

Active Member
19 feb 2013
1.005
14
43
Laatste prijsverlaging naar €230.
 
Laatst bewerkt door een moderator: