• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Focal komt met nieuwe 700 serie

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Zal eens bellen naar oostkamp
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
<blockquote data-author="StefaanD" data-cid="2391" data-time="1366965882">Audioperfect uit Oostkamp

Mimesis uit Lovendegem

Audio Light uit Roeselare ( zelf ervaring mee )

Stevens Hifi uit Gent



en Home@TheMovies natuurlijk
1f61b.png




Om er maar een paar te noemen. Trouwens je kan dat allemaal terugvinden op de Focal site.





Die review eens gelezen, de reviewer is er zeer over te spreken maar dat zegt natuurlijk geen drol. Wat hij fijn vind klinken kan jij misschien ervaren als troep.

Vind die nieuwe grill van deze wel een stuk mooier nu en die afgeronde hoeken vooraan mogen er ook wel wezen. Best te zien op de 2de foto in de review.



De zwarte versie wil 'k wel eens in het echt zien, wat leer relief bovenaan
1f606.png






En of er verschil zou te horen zijn tussen deze 700 en de 816V ... tja moeilijk te zeggen, waarschijnlijk wel. Gewoon gaan luisteren.

Trouwens de bookshelfs die ik vroeger had, 706V klonken absoluut niet verkeerd, verre van zelfs. Dus die 700 dat zit wel goed.



Maar nogmaals, voor mij klinkt het h
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Upgrade gedaan = tja zot zijn doet geen zeer
lol.gif
  Heb ze ooit gehoord in een andere ruimte, en ook op andere versterking, en klonken daar hemels. In mijn woonkamer zal ik dat nooit verkrijgen daar ben ik me terdege van bewust.   Maar misschien ooit ... als we de lotto winnen en zo
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Net gebeld met audioperfect, blijkbaar doet die man dit in bijberoep Vanavond terugbellen om afspraak te regelen Ben benieuwd Vrouw was alleszins meer dan vriendelijk!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Net mail terug van audioperfect
2639.png
    Beste Stijn,   Van Focal heb ik enkel de Electra 1028be staan (maar dat is een heel andere prijsklasse:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Is idd een zeer mooie speaker ,maar nog nooit van gehoord tbh.
 
Laatst bewerkt door een moderator: