• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Gegroet

Force

Member
25 mei 2014
124
0
21
Hey all,   Ik ben 25 en van de omgeving Lier en in het kort film is mijn leven
1f606.png
  Vanaf mijn 15 al ging ik regelmatig naar de cinema, eerst de plaatselijke cinema in Lier maar sinds ik mijn rijbewijs heb ga ik met een vriend bijna wekelijks naar de Kinepolis te Antwerpen.   Mijn eigen cinematje begon met een simpele Sony CRT 16:9 tv. Was een beest van een tv. Toen ik mijn eerste loon van mijn vakantiejob had ontvangen had ik een Samsung LCD 27" gekocht samen met de Logitech Z5500. Ik was 16 jaar toen en zo fier als een gieter
1f61b.png
  Dan volgende stap afgestudeerd en een paar maanden gespaard om vervolgens de B&W 684 in stereo te kopen, later uitgebreid met een ASW 608 sub. Een 42" Panasonic plasma. Wat een beeld toen
1f644.png
  Mijn plasma was gesneuveld en ik kreeg een nieuwe maar toen heb ik met opleg de eerste 3D plasma tv van Panasonic gekocht. Maar liefst 50" groot. Ik was de gelukkigste mens ter wereld.   Later kwam er een kamer vrij hier, omdat mijn broer op zijn eigen ging wonen. Toen had ik het geniale idee om die kamer als cinema kamer te gebruiken. Ik ben op de tweede hands markt een JVC HD 950 tegengekomen met een aantrekkelijke prijs en amper 500 branduren op de eerste lamp. Niet getwijfeld onmiddellijk gekocht samen met een 92" scherm.   Die JVC levert echt een topbeeld. Ondertussen heb ik een 120" scherm en mijn B&W's ingeruild voor de Klipsch RF7 mk2 in stereo, maar ik heb op het moment in bestelling: Klipsch RC 64 mk2 en de RB 61 mk2 als surround :wub: Op naar een 5.0 opstelling. Een woofer heb ik niet nodig want die RF7's geven al een serieuze kick...   Het volgende dat op mijn programma staat is mijn NAD 747 upgraden...   Die JVC projector is toch wel mijn pronkstuk hij is gekalibreerd en in combinatie met een 120" scherm is dit een opstelling die je niet gewoon geraakt. Bij elke blu ray die ik in steek, valt mijn mond helemaal open...
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Welkom op het forum! Indien je nog geen showcase topic hebt aangemaakt, zeker doen! We kijken er al naar uit om je thuisbioscoop te kunnen bekijken op onze kleine schermen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Force

Member
25 mei 2014
124
0
21
Zal ik zeker doen, maar moet wel is in mijn vriendenkring zoeken naar een goede camera die ik eens kan lenen. Al zoveel geld geïnvesteerd in mijn ht en te gierig om een goede camera te kopen
1f61b.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

D@o

Member
21 okt 2013
84
0
9
Welkom hier. Benieuwd naar de foto's. Ben ook van Lier:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Welkom. ik ben van rumst, dat is ook kortbij!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.677
207
73
Aha, nog een Klipsch RF7/RC64-MK2 eigenaar! Dan heb je al direct een streepje voor wat mij betreft
1f609.png
  PS : Denk toch nog maar eens aan een deftige sub ... de RF7's zijn erg capabel (en als je ze los in een hoek propt tja...)   Waarom denk je dat ik 2 subs heb
1f609.png
Dan moet je NAD ineens een stuk minder werk verzetten en klinkt de rest gelijk wat beter indien deftig opgesteld etc.     Welkom!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.155
68
58
Goeie projector keuze..
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Welkom!


En zeer mooie setup!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Welkom! Zeer mooie setup! Wij willen een showcase! En idd zeker, sub overwegen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Welkom!

En zoals Jan al zei....zou ik eerst investeren in een deftige sub!

Je gaat nog meer het verschil merken!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
D

Deleted member 69

Guest
Welkom en ik moet de anderen bijtreden over het subgedeelte. Heb lange tijd 5.0 zitten draaien. Rijhuis, slechte isolatie, enkele tussenmuur. De buren vonden dat er al over een sub zou er ver over geweest zijn.


In ons nieuwe huis zit ik ver genoeg van de buren. Ik zou men sub niet meer kunnen missen. Hij tilt je hele set naar een ander niveau.


Veel plezier hier op het forum
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Force

Member
25 mei 2014
124
0
21
Als mijn vakantie geld er is zal ik eens overwegen een SVS SB 2000 aan te schaffen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Hey! Van Bevel hier (en 26, mss ken ik u wel :p), maar momenteel in Antwerpen wonend en in Heist-op-den-Berg bouwend
1f606.png


Veel mensen uit dezelfde regio!   Mooie set! Nu nog hopen op een spare room wanneer je alleen gaat wonen
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

John Carlton

Well-Known Member
16 mei 2014
825
220
53
Gent
Welkom. EN NU FOTO'S EN EEN EIGEN TOPIC NONDEDJU!!!
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Force

Member
25 mei 2014
124
0
21
Ik heb een poging gedaan foto's te nemen maar resultaat is niet om aan te zien. Niet makkelijk als je een volledige verduisterde ruimte hebt met zwart plafond en behangpapier en dan 1 klein lampje voor de kamer te verlichten...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Probeer het toch maar.. Desnoods met statief...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
In een donkere ruimte zal een statief zeker en vast van pas komen. Ben benieuwd
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: