• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Gratis Bhaalu mobiel voor 23/07/2014

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.117
324
113
Tot en met 23/07/14 kan je een gratis Bhaalu mobiel account krijgen.   Je moet daarvoor eerst registeren bij Mobile Vikings (simkaart is niet verplicht). Als je dat gedaan hebt kan je registeren bij Bhaalu. Als je dan een kopie stuurt van jouw laatste factuur, kan je alle zenders bekijken waar je nu recht op hebt. Tot 90 terug.   Wat ze eigenlijk doen is van zodra je een account hebt, "alle zenders permanent opnemen" zodat je achteraf iets kan bekijken.   De volledige instructies om te registeren kan je hier vinden: https://mobilevikings.be/nl/bhaalu/
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Heb het ook al aangemaakt. Leuke dienst, enkel jammer dat er geen smart-tv-app of een streaming app voor bestaat. Nu krijg ik hem dus niet deftig op het grote scherm...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Ik heb het ook enkele keren gebruikt, maar zowel met smartphone app als op de desktop app loopt het geluid niet 100% synchroon. Heeft iemand van jullie daar ook last van?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Ik heb het ook enkele keren gebruikt, maar zowel met smartphone app als op de desktop app loopt het geluid niet 100% synchroon. Heeft iemand van jullie daar ook last van?
Ja, bij mij is het ook net niet synchroon, maar het is nog doenbaar zonder overdreven irritant te worden. Vooral drops in bandbreedte en downloadlimiet zullen hier de doodsteek van worden op termijn. Ze hebben onlangs wel de rechtzaak gewonnen maar zolang netverdelers en contentverdelers (telenet en belgacom) dezelfde zijn, zullen ze wel truckjes blijven uithalen om dit tegen te werken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.117
324
113
Ik heb het eerlijk gezegd nog niet gebruikt :p Wel een account aangemaakt om het deze zomer eens te testen op vakantie. Hier ziet er een goed (en gratis) Stevie alternatief uit opt eerste zicht.
 
Laatst bewerkt door een moderator: