• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Kickertafel

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.750
422
98
Earth
Ik heb zo'n zin om een kickertafel te kopen :p

Ook de kids zijn er weg van. Waar zou je dit kopen, en hoeveel zou je hieraan besteden? Ik zie echt alle prijzen... Ik zie ook dat er tafels bestaan bv 5 i n 1 waarbij bv ook een air hockey inclu is.. Dat vinden de kids ook geweldig of is da brol? Zo verschillende tafels in 1

Belang is dat hij toch enige tijd meegaat
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.750
422
98
Earth
niet? Gaat dat niet lang mee dan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
da is meestal niet zo heel stevig tenzij je naar de echte dure spullen gaat , en een kickertafel en air hockey krijgen nogal wat duwen en trekken te verdragen dus moeten wel stevig zijn
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.162
71
58
Thissen biljards
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.750
422
98
Earth
Ideaal zou eigenlijk zijn, kickertafel, air hockey een vlakke tafel voor op te pingpongen :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.750
422
98
Earth
Laatst bewerkt door een moderator:

Chickenlal

Member
26 jan 2016
206
0
19
Zo één heb ik vroeger staan gehad, is een echte cafébak waar niets aan komt
263a.png
Is misschien wat overkill... Zorg gewoon dat je niet zo'n plastic bak koopt met van die plastic mannetjes, die schuiven te veel over het balletje, heb je nogal weinig controle om deftig te kunnen schieten op doel.

De herinneringen die boven komen door naar die foto's te kijken... Krijg al direct zin om hem te kopen.

http://www.tweedehands.nl/sport-fitness/tafelsporten/tafelvoetbal/jupiter-7-ster-kicker-tafelvoetbal-211082714.html
 
Laatst bewerkt door een moderator: