• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Logitech introduceert nieuws Harmony afstandsbedieningen

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Twee jaar geleden kondigde logitech aan te willen stoppen met het maken van nieuwe Harmony afstandsbedieningen waardoor er een einde leek te komen aan de populaire universele afstandsbedieningen van het bedrijf. Twee jaar later brengt het bedrijf maar liefst vier nieuwe Harmony producten uit, waarvan twee nieuwe afstands-bedieningen.

Logitech Harmony Hub: De Harmony Hub tovert je IOS of Android smartphone of tablet om ineen universele afstandsbediening waardoor je alle apparaten die jethuis hebt, kan bedienen met je Smartphone en of tablet. Met de HubApp is het mogelijk om onder andere muziek, films en de tv tebedienen, maar je kan ook verbonden verlichting en thermostatenbedienen. Het starten en het beheren van deze apparaten kan ingroepen of individueel, het zij met een klik of via aangepaste en instelbare schema's.




Logitech Harmony Companion:


Door een normale afstandsbediening te combineren met de HarmonyHub, kan je met de Logitech Harmony Companion bediening onder andere je verlichting, zonnewering en of je home-cinema bedienen. Hierdoor heb je de vrijheid om je apparaten te bedienen wanneer je onderweg of thuis bent.

prijs: EUR 149.00</strong>

Logitech Harmony 950:

De logitech Harmony950 is dé opvolger voor de populaire en geliefde Harmony One, je kan er maximaal 15 apparaten mee bedienen. Dankzij het nieuwe kleurentouch-screen kan je dankzij gebaren, waaronder swipes en taps, ervoor zorgen dat je een snelle en eenvoudige bediening hebt voor onder andere het wisselen van kanalen. Net zoals bij de Harmony One zal de afstand bediening oplichten door te bewegen met de afstand bediening. De batterij, die verwisselbaar is, biedt 20% meer capaciteit aan dan zijn voorganger.

Prijs: EUR 249.00

Logitech Harmony Elite: De Logitech Harmony Elite heeft dezelfde functies als de Harmony950, maar is combineerbaar met de Harmony Hub waardoor je nog meercontrole hebt over je apparaten.

Prijs: <strong>EUR 349.00





 

Bijlagen

  • Logitech-Harmony-2015-600x343.jpg
    Logitech-Harmony-2015-600x343.jpg
    42,1 KB · Weergaven: 225
  • Logitech-Harmony-2015-1-770x440.jpg
    Logitech-Harmony-2015-1-770x440.jpg
    37,1 KB · Weergaven: 343
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
Joske007 zei:
Hmmm, de Logitech Harmony Elite ziet er best een interessante AB uit
263a.png
Idd, zal alleen best prijzig worden denk ik.

Ikzelf heb ondertussen 2 smart control afstandsbedieningen van Logitech en daar ben ik zeer tevreden over. Dat werkt echt goed in combinatie met die hub, want m'n toestellen staan allemaal achter me en met de Harmony hoef ik niet meer achter me te richten. De hub in het kastje bij de toestellen zetten is voldoende.

Het enige wat een leuke extra zou zijn, zijn verlichte knoppen. (het duurdere broertje heeft die wel, maar kost 220euro)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
Er komt ook nog een harmony hub extender, voor eventueel in een tweede kamer, en deze maakt het ook mogelijk verbinding te maken met ZigBee en Z-Wave Plus
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Ik heb de prijzen toegevoegd die te vinden zijn op de Logitech website.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
@demon, de images werken niet meer.

Ik krijg "Access denied. You’re not authorized to view this page." te zien als ik er op klik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
broodro0ster zei:
@demon, de images werken niet meer.
Vreemd, ik zie ze wel nog... kan je het nog eens proberen aub? Heb de permissies aangepast voor de zekerheid..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
demon zei:
Vreemd, ik zie ze wel nog... kan je het nog eens proberen aub? Heb de permissies aangepast voor de zekerheid..
Nope, nog steeds niet
2639.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Philip

Well-Known Member
18 nov 2014
1.053
90
80
Zelfde hier, krijg ook een Access Denied op de images...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Opgelost, probleem kwam door mijn merge rommeltje...
 
Laatst bewerkt door een moderator: