• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

M&G stijn & Puttermansz

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
Morgenochtend is het zover
263a.png
Een m&g met Puttermansz Ik kijk er naar uit !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
Is uitgesteld wegens ziekte
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
ha, ik wist niet dat er hier een topic over was
1f61b.png
  Volgende afspraak 5 april!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
We kijken er naar uit
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
Het komt terug in het vizier
263a.png
Nu zaterdag dus !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
Okido
263a.png
  Ik verwacht je!
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
Gisteren was het zover
263a.png
Euh benieuwd naar jouw bevindingen eigenlijk. Ik voeg verslagje toe na de jouwe
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
Ok, zaterdagvoormiddag toegekomen bij Stijn op een mooie lentedag.
263a.png
Ik werd er hartelijk ontvangen en voelde me ook meteen op men gemak. Eerst iets gedronken en wat bijgepraat in de keuken en een korte rondleiding gekregen in zijn huis. (prachtig huis!) Daarna zijn we naar de Stijnopolis getrokken. Toen ik bovenkwam was ik zwaar onder de indruk van de inrichting van zijn HT. De tapijten, het podium, sterrenhemel, ... Alles was aanwezig voor een echte cinema sfeer. Wat me ook meteen opviel was de omvang van de speakers & sub. Thuis heb ik een Surround set van Bose dus ik was benieuwd wat die dingen zouden geven. We hebben dan ook meteen plaatsgenomen in de zetel voor een demonstratie. Om te beginnen hebben we de subwoofer eens op proef gesteld. Wat een machine! :eek: En de bassen waren dan natuurlijk ook fenomenaal. Ik beleefde die films op een héél andere manier. Ook de speakers waren verbluffend. Hier kan mijn surround setje niet tegenop (wat wel logisch is :)) Tegelijkertijd ook eens XBMC kunnen ervaren. Ziet er echt tof uit maar ik heb er spijtig genoeg geen plaats voor momenteel. En de Sony hw30-es projector.... . We wisten beiden wat zijn kwaliteiten waren.
1f609.png
Dan hebben we nog wat 3D fragmenten bekeken en afgerond.   Ik ben zeer blij om dit eens te kunnen ervaren hebben bij Stijn. Hij heeft mij al sinds het begin veel bijgeleerd over HT's. Als ik ooit verhuis uit mijn appartement dan spaar ik zeker een ruimte voor een HT als die van Stijn.
1f61b.png
Daarmee wil ik hem ook bedanken voor zijn gastvrijheid!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Ja sorry maar als ik in de winkel bij de bose stand op demo druk moet ik toch ook altijd eens lachen
263a.png


De 826v is ook voor mij de beste aankoop ooit geweest.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
Graag gedaan
263a.png
  Bedankt voor de complimenten voor het huis, tis nochtans nog niet af
263a.png
Leuk dat je onder de indruk was van de HT en de speakers/sub. Volgende stukken hebben we bekeken: kung fu panda (beeld en surround, war of the worlds (sub), dark knight (surround, beeld), man of steel (surround&beeld&sub) 3d : transformers dark side of the moon, hugo, nemo, pacific rim (beeld, sub en surround)   En nog enkele maar ben ze vergeten.   Qua beeld zal je inderdaad niet veel verschil gemerkt hebben, we hebben immers dezelfde :p   Ik kijk er ook wel es naar uit om bij jou te komen.. wie weet ooit...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
Ja sorry maar als ik in de winkel bij de bose stand op demo druk moet ik toch ook altijd eens lachen
263a.png


De 826v is ook voor mij de beste aankoop ooit geweest.
  Zo slecht vind ik het nu ook niet, maar ik heb nu eenmaal niet de mogelijkheid om speakers te zetten in mijn salon.
2639.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
Stijn, als je nog eens vrij hebt 's avonds of op zaterdag laat het mij dan weten. je bent altijd welkom
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Als je ooit eens wil upgraden en toch kleine luidsprekers wilt behouden, dan moet je de Monitor Audio Apex eens beluisteren. Dit klinkt echt goed voor zo'n kleine luidsprekers.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
Als je ooit eens wil upgraden en toch kleine luidsprekers wilt behouden, dan moet je de Monitor Audio Apex eens beluisteren.

Dit klinkt echt goed voor zo'n kleine luidsprekers.

Bedankt voor de tip!

Maar als ik eens upgrade dan zal het voor een nieuwe HT zijn met speakers
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: