• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Nieuwe luidspreker van B&W

Road Rebel

Member
21 apr 2015
253
0
19





Er wordt binnenkort een nieuwe luidspreker bij B&W gepresenteerd, en we kunnen een aantal zaken inschatten bij het zien van die foto. B&W wenst hier duidelijk een link te leggen met hun 800 reeks, wat ambieert naar een Hi-End positionering. Daarnaast schijnen ze extra licht op de koelribben aan de achterkant. Dit impliceert een actief design met ingebouwde versterking.

Zou B&W de weg van linn, meridian, Devialet etc. volgen? En wordt het bekabeld (cat kabel?) of draadloos? Is dit een mode effect of zal de traditionele hifi de mainstream audio-merken hierin volgen?

Ik vind het alleszins spannend!
 

Bijlagen

  • bw_new_speaker.png
    bw_new_speaker.png
    73,3 KB · Weergaven: 308
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.686
210
73
prijs zal ook spannend zijn waarschijnlijk. Afin, B&W doet mij alvast niet veel. Ze zien er stoer uit (vb de 802-reeks) maar hebben de nodige versterking nodig, een goede plaatsing etc.

Dat loopt redelijk in de papieren....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.162
71
58
ik vind ze gewoon lelijk.....zeker die 803 en die 802 wat hebben ze daar nu van gemaakt...weg het karakter , het subtiele .
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Road Rebel

Member
21 apr 2015
253
0
19
Ik die dacht dat B&W baanbrekend te werk zou gaan... tjah... de enige die hier blij van worden zijn de aandeelhouders van de groep denk ik. Maar misschien zou ik anders spreken mocht ik ze kunnen betalen (alhoewel B&W niet echt mijn geluid is, tenzij voor laid back relaxing).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
Als ik ga kijken op die product pagina dan zie ik niks over ingebouwde versterking. Er staat zelfs recommended amplifier power... in de specs.

Waarvoor diene die koelribben dan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Road Rebel

Member
21 apr 2015
253
0
19
Nja, alsof dat die vanwege de inwendige druk extra veel warmte moet afkoelen ofzo... ik krijg er volgend gevoel bij:

Renault-Clio-Racing-Jacky-touch-2.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
D3 reeks voorgesteld in NYC:
 

Bijlagen

  • 755309555f353afc9a98.jpg
    755309555f353afc9a98.jpg
    213,8 KB · Weergaven: 152
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
voor in een HT niet zo een fan van hoogglans en Chrome randjes.
 
Laatst bewerkt door een moderator: