• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

'Nieuwe' technologie naar de bioscopen?

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.277
211
68
Wordt dus een beetje zoals tennis kijken
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Pfff, Waarom geen 4D, zoals ik in London heb gezien
1f44d.png


Stardome-3%20(Cinema).jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
Zoals Barco het voorstelt met die 2 "flappen" lijkt me niet echt realistisch. Een curved of dome shape zoals Joske007's voorbeeld lijkt me meer natuurlijker om naar te kijken. (360° lijkt me dan ook weer een beetje overkill
1f617.png
)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Vandaag zijn we naar de Kinepolis geweest om Maze Runner in de versie Escape te zien. Mijn korte bevindingen over deze technologie vallen zoals verwacht zeer negatief uit
1f44e.png


- Door de 2 extra zij-schermen wordt het middelste scherm hierdoor belicht, wat het contrast en de zwartwaarden op het belangrijkste/middelste scherm zeker niet ten goede komt. - De extra beelden die op deze 2 extra zijpanelen worden geprojecteerd, zijn op zijn zacht gezegd allesbehalve scherp te noemen, net alsof dit alles in een te lage resolutie wordt weergegeven. - Ook was het zeer jammer dat door toevoeging van de 2 extra panelen het middelste scherm zowel in hoogte als in breedte en heel stuk kleiner uitviel, waardoor de algemene beleving hierop sterk achteruit ging. - Beelden sluiten niet naadloos aan. - Kortom, zie ik hier geen enkele meerwaarde in. - Gelukkig was de meerprijs maar een €0.50/ticket
263a.png


 
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Had je je geld niet kunnen terug vragen? Dan had je tenminste een punt gemaakt.
1f609.png


Ik durf wedden dat er veel zeer positieve reviews gaan komen. Gewoon omdat het nieuw is en het "in" moet worden. Als je dat super nieuwe geweldige systeem niet mega geweldig vind ben je toch maar een hater ... Hopelijk durven mensen nog hun eigen mening vormen. Want het enige wat ik kan zeggen nadat ik er wat artikeltjes over gelezen heb is: Ik zit er niet op te wachten. In tegendeel! En nu ik jouw ervaring lees lijkt het me zelfs nog slechter dan ik had gedacht.
2639.png


Die 4D zoals Rik in Londen gezien heeft lijkt me dan wel weer cool.
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: