• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Onkyo TX-SR608 opvolger

Stampertje

Member
29 sep 2015
14
4
8
Hey, in de komende weken zal de plasma (Panasonic TX-P42G20) uit de woonkamer verhuizen naar de slaapkamer en komt er een LG OLED55C7V (of indien de vriendin ermee akkoord gaat dat hij van Duitsland mag komen een OLED65B7D). Dat wordt terug volop genieten van het nieuwe speeltje in huis, maar ik besef ook dat mijn huidige onkyo (TX-SR608) versterker al dit pracht & praal niet meer ten volle kan aansturen. Daarom sta ik momenteel in twijfel om de nieuwe Denon AVR-X2400H erbij te kopen. Volgens mij is dit +/- van dezelfde slagorde als mijn huidige versterker. Of is het interessanter om voor hetzelfde geld de AVR-X3300W van vorige jaar te kopen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Zijn er specifieke vereisten voor uw nieuwe receiver? Ik neem aan dat zeker HDR en specifiek Dolby Vision ondersteuning belangrijk zijn. Nog iets anders?

Als tip kan ik je ook meegeven om zeker de Facebook pagina van H&C Hifi komende vrijdag in de gaten te houden, Marcel doet steeds super promo's voor Black Friday. Hij kondigt deze dan altijd aan op zijn Facebook (voor een gelimiteerde tijd vaak).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stampertje

Member
29 sep 2015
14
4
8
speciale eisen niet aangezien ik nog altijd van de huidige versterker erg tevreden ben. De zaken die ik momenteel mis zijn inderdaad HDR, HDMI 2.0, Dolby Vision. De versterker wordt wel gebruik voor multizone. 5.1 in living & 2.0 in keuken, maar dat kunnen alle versterkers van die prijscategorie wel. Spotify connect is ook een leuke extra want de spotify app voor kodi werkt toch niet zo deftig.

Bedoeling is toch dat die terug een jaar of 6 meegaat.

Bedankt alvast voor de tip
 
Laatst bewerkt door een moderator:

johanegg

New Member
16 nov 2016
7
0
4
Bij Denon best voor de laatste gaan. De toestellen van vorig Jar zijn qua performance bijna gelijk maar ik heb er al gehad die na 1 jaar niet meer compatibel waren met de app. Ik moest dan de vorige app downloaden, op zich niet erg maar daar zijn ook geen updates voor.
De nieuwe heeft ook Heos aan boord en nog wat features die het net dat interessanter maakt.
 
Laatst bewerkt door een moderator: