• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Ook Denon gaat multiroom met Heos

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
De multiroommarkt is de laatste jaren fel gegroeid en met Denon heeft die er nu ook een nieuwe speler bij. De Heos-reeks bestaat uit drie draadloze speakers die in augustus naar onze markt komen, maar later komen daar ook nog andere toestellen bij.


De luidsprekers kan je uiteraard in verschillende zones neerzetten om telkens een andere nummer te laten spelen, maar kunnen ook als één groot systeem gebruikt worden om overal in huis dezelfde muziek te laten weerklinken.


Ook Denon gebruikt hiervoor jouw bestaande wifi-netwerk. Beschik je niet in elke kamer over voldoende wifi-dekking, dan biedt de fabrikant met range extenders een oplossing aan. Via de speakers moet je muziek via draadloze streaming, USB of een NAS kunnen afspelen.


De luidsprekers komen in drie formaten, waarbij prijzen variëren tussen 299 en 599 euro.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Tijdje terug ook al ergens gelezen. Ben niet zo zot van het design. Ik vrees ook dat ze wat te laat zijn...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Juist mijn gedacht Te laat en niet mooi qua design Ik kijk nog even naar samsung...
 
Laatst bewerkt door een moderator: