• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Samsung The Premiere LSP9T + 130" Projecta Fullvision scherm

Mac500

New Member
10 sep 2023
1
0
4
48
Hallo,

Vorig jaar heb ik rond de jaarwisseling een Samsung 4K projector gekocht. Dat was toen een promo met een 130" Projecta Fullvision scherm er bij.

De projector zelf werkt op zich super maar het scherm heb ik nog niet geinstalleerd omdat we begin dit jaar een huis hebben gekocht en ik dit dan ineens daar wou installeren.

Nu is de verbouwing zo goed achter de rug en gaan we binnenkort verhuizen alleen is er wat discussie met mijn vrouw om dit projectiescherm in de woonkamer te hangen.

Dus ik ben even aan het rondkijken geweest en overweeg eventueel om een 98" SmartTV aan te schaffen als alternatief.

Dus via deze weg wou ik mijn huidige beamer + scherm te koop aanbieden.

Ik zou die graag verkopen voor ergens rond de 4000 euro. Dat is ook nog de huidige nieuwprijs maar je krijgt er wel gratis een projectiescherm bij dat nieuw ook rond de 1500 euro kost.

Uiteraard is de prijs bespreekbaar maar het is nu niet dat ik het gewoon met heel veel waardeverlies buiten willen gooien.

Maar als er mogelijks mensen in de markt zijn voor een projector van dit type dan kan je in ieder geval een zeer goede deal doen.

Het scherm zit nog netjes in de ongeopende verpakking.