• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Speakers voor buiten

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ik ben dit al zo lang van plan maar komt er precies nooit van... Ik heb om mn pioneer een 2de zone mogelijkheid.. Nu zou ik graag daarop 1 of 2 speakers buiten willen hangen, en dit liefst draadloos en budgetvriendelijk... Ik wil er echt geen kluit aan geven :p   Wat zijn mijn opties?
263a.png
Of hoe doen jullie dit?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Ik gebruik mijn Sonos Play 3.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Tot het begint te regenen, en dan snel naar binnen zeker
1f606.png
  Ga dit draadje even volgen, want zal er hier ooit ook wel eens van komen, als mijnen kleine hof eindelijk in orde is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Er moeten wel eerst voorstellen komen lol
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Die speakers zijn goe, maar wel niet draadloos
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
Die speakers zijn goe, maar wel niet draadloos
draadloos wil zeggen actieve speakers, heb je dan overal een stopcontact om dat in te pluggen ? Of wil je er op batterijen oid ? Wat is er mis met gewoon 1 deftige docking/speaker (vb met Airplay ondersteuning)   En ik vrees dat budgetvriendelijk dan niet te rijment valt.   Overal van die speakers is goed voor als je een landgoed hebt, een pretpark heb oid.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ik had gehoopt dat er iets bestond dat je achteraan je versterker kon inpluggen.. En die de speakers dan ontvangen/zenden

Dus ofwel ga ik bekabled moeten werken ofweleen docking station met box in en op batterijen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ik moet er nog altijd hebben ja
263a.png
Alleen budget is nu ECHT op ! Heb al teveel gekocht dit jaar.. Volgend jaar tegen de zomer
263a.png
Bovendien is dit niet draadloos.. en ik kan nooit meer op 2 plaatsen kabels trekken naar mn versterker Ik zoek ook iets met airplay ofwel werk ik met een docking station ofzo
 
Laatst bewerkt door een moderator: